nuvaring anticonceptie

Hola!

Wie weet of de nuvaring in argentinie te verkrijgen is?
Hoop dat iemand antwoord heeft!

Thx!

Volgens mij wel, ik heb het gegoogeld en kreeg een heleboel hits.
Maar waar je het moet kopen, misschien in een Farmacia?
geen idee.
Kun je ze niet vanuit Nederland meenemen, ik heb geen idee hoelang die dingen meegaan?

¿Cómo se tiene que guardar el Anillo antes de usarlo?
Después de comprarlo en la farmacia, no hace falta conservarlo en la nevera, el anillo puede conservarse hasta 4 meses a temperatura no superior a 30 grados. No utilizar el anillo después de la fecha indicada en el envase, es decir, 4 meses después de la fecha de compra, y en todo caso, nunca después de la fecha impresa tras las siglas “Cad.”
Bovenstaand citaat uit onderstaande link, dus waarschijnlijk bij een farmacia, maar weet niet of je een recept nodig hebt

http://www.taringa.net/posts/femme/5065688/NuvaRing-_Post-para-chicas_.html

Thx!
Ja, ik ben nu in Chili en weet dat ik het hier zonder recept kan kopen alleen het op kamertemperatuur bewaren wordt lastig.
Dit omdat ik van Chili naar argentinie toe reis en het overal heet is!
Vandaar dat t beter zou zijn als ik het gewoon in argentinie kan aanschaffen en direct kan gebruiken.

Maar de onderstaande link is dat van een Argentijnse site?

Dank je iig!

Ja is van een Argentijnse site. Heb via de Argentijnse google gezocht.
Taringa, de site is Argentijns…
Suc6!

Is de nuva ring ook in New Zeeland verkrijgbaar??

Je zit op de Argentinie-pagina van Wereldwijzer, ik denk dat je je vraag beter hier kan stellen: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk :slight_smile:

oe sorry… niet goed gekeken! thanx!