November/december 2010: kamer/auto!

Hoi! Ik zit voor stage in november/december in curacao! Wie nog meer? Zou het leuk vinden een kamer met andere nederlandse stagiares te huren! weet iemand ook iets over een auto huren?
Liefs, Chris

Dag Chris,

er zijn op Curacao een aantal autoverhuurbedrijven speciaal voor autoverhuur aan studenten. Ik ben deze een keer tegengekomen op www.viavia.net (is een Antilliaanse marktplaats site). Het is vaak in het Nederlands en anders Engels, dus je moet er wel uitkomen.
De auto’s zijn vaak heel goedkoop om te huren, soms 8 of 10 florin per dag, geloof ik.
Tik bij viavia.net, iets van student autoverhuur in en als het goed is, moet het tevoorschijn komen.
En anders kan je ook altijd een auto kopen for the time being? Velen studenten doen het…je zou misschien een oproep kunnen plaatsen of er nog een studenten is die een auto te koop heeft.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Mocht ik de site voor studenten autoverhuur tegenkomen, zal ik je deze mailen!

Succes!

Chris, ik heb nog even snel voor je gekeken op viavia.net en zo een studenten auto, huur je voor 25 naf per dag. Ik weet wel dat ik er laatst 1 zag voor rond de 10 florin, maar goed.
Ook zag ik wanneer je de woorden student en autoverhuur intikt dat er dan ook auto’s worden aangeboden die door studenten verkocht worden!

Misschien ook een idee om een auto met een huisgenote te kopen of te huren? Scheelt ook weer! En anders is het ook wel te doen met het openbaar vervoer op Curacao hoor…ik heb daar een aantal maanden gezeten en het was goed te doen, alleen werken ze niet volgens een tijdschema maar ze rijden wel geregeld (ong. om de 5 a 10 min) en je betaald zo een 2,50 (= zo een 1 euro) per rit.

Hi Chris,

Wat ik momenteel voor je heb…

Het betreft een traditioneel Curacaose woning in de binnenstad
van historisch Willemstad met 5 ruime kamers (tussen
de 18 en 25 m²), een keuken, een badkamer een zeer ruime
woonkamer en een aangrenzend appartement.

De kamers en het appartement zijn volledig ingericht en
uitstekend geschikt voor stagiaires, co-assistenten en werkenden die op het eiland verblijven.

Het aangrenzende appartement beschikt over een eigen
badkamer, woonkamer en slaapkamer.

De huurprijs van de kamers bedraagt € 235,- p/mnd

Wij zijn te bereiken via
telefoon 05999 663 1499 of per mail bijbas@hotmail.com

James Leidelmeyer