Nou, ik waag een gok op dit forum.
Sinds een jaar ben ik een man met pensioen en veelvuldig op pad, maar… lang niet altijd zijn vrienden en vriendinnen in de gelegenheid om met mij mee te gaan. Ze werken nog, of hebben andere verplichtingen. Daarom zoek ik iemand die er zomaar een paar maanden, of ook ineens een week, op uit kan, en die zowel plezier heeft in primitieve als in luxe omstandigheden, en die zowel een behoorlijke belangstelling voor cultuur als natuur heeft.
Hallo Stern, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Reisgenoten forum.
Hoi Stern!
Ik ben een vlotte vrouw van 63 jaar, die ook erg van fietsen en reizen houdt!! Ik zoek ook een reislustig maatje. En heb ook alle tijd. In Amerika ooit een keer een rondreis gemaakt. Maar wil er ooit graag weer naartoe. En liefst geen georganiseerde reis, maar lekker Go with the flow!! Met de auto en fiets, geweldig!
Ook ik heb in mijn omgeving niemand die mijn reislust met me wil/kan delen. Nu las ik vanmorgen toevallig jouw advertentie. Heb je al meerdere reacties gekregen? Ik woon in Arnhem. Groetjes van Elise.
Elise=Ankie:-))
Soms gebruik ik mijn tweede naam Elise. Maar na verzending net van dit bericht, zie ik dat ik mijn originele naam gebruikt heb en was toen 60 jaar:-))
Elise, je kunt het beste reageren in ons Reisgenoten forum. De post van Stern staat hier.