Norway 14 t/m 29 june 2025 (Noorwegen)

Hi everyone,

I’ll be traveling through southern and central Norway in June 2025, and I’m looking for like-minded people to meet up with for day hikes, camping, or just a shared moment in nature.

About me:
I’m a 37-year-old Dutch guy — easygoing, active, and always up for an adventure. I hike regularly in the Netherlands and have some experience in the Alps. Ten years ago I did a motorbike trip through Norway and now I’m going back by car to explore more of this stunning country.

Travel dates:
June 14th to June 29th, 2025. I’ll be arriving in Kristiansand by ferry and making a round trip with my own car.

Rough plan:
I plan to visit places like Jotunheimen, Geiranger (Skageflå hike), Bakka (Rimstigen hike), and other scenic areas — focusing on day hikes, beautiful viewpoints, and camping along the way. I’m not doing multi-day treks or anything too extreme, just nice active days in the mountains, fjords, and forests.

Who I’m looking for:
Anyone (all genders/ages welcome) who enjoys nature, hiking, and maybe sharing a campfire or a scenic trail together. Whether it’s for a single hike, a few days of traveling together, or just a coffee somewhere — I’d love to connect.

Feel free to send me a message if you’re interested or have similar plans!

Cheers,
Robert.

1 like

Mooie plannen Robert! Veruit de meesten hier zijn trouwens Nederlandstalig :wink:

Heb je een maximum grootte ofzo aan een groep?

Hoi Sanne,

Dank voor je berichtje, leuk!

Dacht al wel dat de meesten NL sprekend zijn, Engels leek me ook prima.

Heb geen specifieke groepsgroote in gedachte. Ben met name op zoek naar medereizigers in deze periode om te ontmoeten en wat leuks te doen. Mag voor een dag, middag, paar dagen. Dat is maar net waar en wanneer je elkaar treft en of er een klik is.

Heb bijvoorbeeld een aantal jaar geleden een zelfde soort oproep gedaan en toen met iemand afgesproken op een camping en een gezellige middag, avond gehad. Lekker eten, kampvuurtje, stukje wandelen. Gewoon gezellig.

Heb ik zo je vraag kunnen beantwoorden, ga je zelf ook naar Noorwegen?