Norcenni Girasole

Wij willen graag volgend jaar naar camping norcennie girasole.
Weet iemand hoe het met de ligbedden rond het zwembad gesteld is.
Wij zijn dit jaar naar camping bella italia geweest en daar stond om 08.30 uur al een lange rij met mensen die om 09.00 uur allemaal naar binnen vlogen om hun handdoeken op een bed te leggen en vervolgens de ochtend weer verdwijnen.
Zelfs kinderen hadden hun eigen ligbed, terwijl ze meer in het zwembad waren dan buiten het bad.

Hoi Ellen

Wij komen net terug van camping norcenni girasole. By the way en fantastische camping voor jong en oud. Veel te doen, heel gezellig!
Er zijn twee zwembaden. Bij het zwembad in het oude gedeelte hebben wij zelf geen problemen gehad met het vinden van een ligstoel op welk moment van de dag dan ook. Behalve op zondag hebben we een keer onze toevlucht tot een handdoek op de grond moeten nemen, omdat het toen uitzonderlijk druk was. Er staat daar op een bord bij het zwembad, dat het verboden is om een stoel te reserveren, dmv het neerleggen van een handdoek. Er is ook veel bewaking, dus misschien steken die er ook wel een stokje voor. Natuurlijk zie je ook daar ligstoelen, die uren en uren onbezet zijn met alleen een handdoek erop. Dat is inderdaad irritant, maar dat zul je overal wel tegenkomen.
Ik weet niet hoe het bij het zwembad is op het nieuwe deel van de camping.
Groetjes
Ingrid

Hoi Ellen,

In 2005 zijn wij naar camping Norcenni girasole geweest op het bovenste gedeelte van de camping. Wij hebben een supertijd gehad daar, ook al is het water wel aan de koude kant, er staan genoeg ligbedden! En als er een ligbed niet vrij is, meestal in de middag, dan hoef je niet zo lang te wachten op het vrijkomen van een bed. De sfeer is daar ook heel gemoedelijk, hoe het beneden is weet ik niet want daar ben ik niet geweest. Het enigste is dat je, voor het zwembad boven, een goede band nodig hebt voor de stroomversnelling en deze voorzien van je naam want de banden worden onder je kont vandaan meegenomen!
Op zondag is het daar inderdaad een stuk drukker omdat de mensen uit het dorp ook daar gebruik maken van het zwembad. Wij zijn ook in Bella Italia geweest en daar was het een ramp en er zijn ook genoeg relletjes geweest om de ligbedden (vooral de italianen zelf). Het mooiste verhaal was dat een gast het zat was het reserveren van de bedden en heeft toen alle handdoeken in het zwembad gegooid!
Veel plezier op de camping.
Groetjes,
Petra

L.S

Handdoeken in het zwembad gooien, is natuurlijk een tijdelijke oplossing, gewoon zelf een jute-strand-zand-ligmatje meenemen, is minstens zo handig en je ligt, in twee opzichten…, wat rustiger…

Distinti Saluti
Arturo

Jaa super leuke camping!!

Wij stonden beneden in een Eurocamptent, op t echte oude gedeelte… lekker rustig en zoo mooi…

Leuk restaurant, goede winkel…lekker ijs :wink: zwembad beneden en boven (lees op een heuvel haha… er rijdt een treintje…)

Je moet wel van supercampings houden… daar houden wij dus niet van, maar doordat we beneden op dat stuk stonden en dus een superplek hadden is het ons erg goed bevallen… we zijn 1 keer boven geweest om daar te eten…
Het zwembad boven is super voor kinderen!! De bandenwildwaterbaan vooral haha

Echt een aanrader hoor!! Groetjes Franka

wij waren er in mei, beneden zwembad lag bijna niemand… boven was t supervol ivm ook met de kinderen!

Vanavond op sbs6 om 18.00 ; Campingverhalen; Nederland in Toscane!

Camping Norcenni Girasole!

Groetjes Franka

ik zou er heel graag willen werken! volg ook de serie, en het lijkt me zo super daar! enig idee hoe ik met ze in aanmerking kan komen?

ik heb een advertnetie gezien!

even denken hoor, via internet was dat… ik zal even zoeken voor je!
groetjes!

gevonden!

www.recrajob.nl en dan seizoenwerk en dan staat er ‘super veel nieuwe vacatures’ klik op bekijk het overzicht en scroll dan naar beneden tot je Italie ziet en daar staat de camping en dan rechts in het groen, diverse medewerkers!

succes ermee! groetjes Franka!

Dankjewel Franka!

maar er staat je een sol.brief plus foto naar italie toe moet sturen.
ik heb em gemaild… maar vraag me af of ik nog wat hoor.

Heej Carola Dekker,

Ik heb 2 zomers bij Norcenni Girasole gewerkt bij de receptie… en het is beter om gewoon te bellen naar de camping en dan te vragen naar Paolo Arnetoli als je bij de bar of restaurant wil werken… want via de email gaat ontzettend traag :wink: De serie is tof hé! Je ziet mij ook hahaha…

KuSje X Charissa…

P.s. Heb je vragen: [EMAIL=“funky_sjaris@hotmail.com”]funky_sjaris@hotmail.com

Het is leuk in de Nederlandse winter websites te bezoeken en info te vinden over zonnige Italiaanse campings, vandaar dat ik ook deze sub-rubriek even uit het “archief” omhoog haal.

Distinti Saluti
Arturo