Camping Norcenni Girasole Club

hey everybody;)
alles goed??
gaan we nog leuke mensen tussen de 14 / 16 naar de camping norcenni girasole club??
k ga van 10 juli tot 17 juli dus… als er mensen gaan post ff je msn adres dan voeg k je toe(K)
ciao(K)(K)

Wie is er al eens op deze camping geweest en is deze goed geschikt voor jongelui van 17 en 19 jaar? Hoe zijn de sportfaciliteiten/animatie/discotheek?

TOP camping voor jongeren van 17 tot 19! ik kan echt geen betere bedenken! alleen wel beetje strenge bewaking enzo! TE leuke discotheek! veel plezier!!!

Volgens mij betekent Gira sole zoiets als:
naar de Zon toe Draaien,…

Zonnebloem dus.

Als ik die foto’s zie van

http://www.camping.it/english/toscana/clubgirasole/

zit ik er volgens mij niet ver van naast.

Distinti Saluti.
Arthur

P.S.
Maar jullie moeten m.i. op z’n minst één Italiaans zinnetje leren:

“Je bent het vuur van mijn ogen”

(dat zegt iedere zonnebloem (girasole)…tegen…:Bò!

Il sole , Arty.

Haaalooo :smiley:
ik ga volgende zomer misschien naar deze camping… ik ben 17 en ga met mijn vriend van 18 … is daar veel voor deze leeftijd te doen? en der staat dat die discotheek voor 18+ is… kom ik daar dan wel gewoon binnen?
doeiii!

ohjaa en moet je hier echt een badmuts op? of letten ze daar niet op? :blink:

Hallo daar.
Wij gaan van 23 juli tm 7 augustus 2005 naar camping norcenni girasole club voor de 1e keer. Gaan jullie ook in die tijd, mail ons dan. Kunnen we vast kennismaken. Ik (jordi ben 16 jaar, dan bijna 17) mijn zus is 16.

Heyhey…Leuk om te horen dat er mensen dit jaar naar Norcenni gaan…Ik vertrek 1 maart naar deze camping om daar te gaan werken voor Eurocamp. Met welke organisatie gaan jullie? Heb hoop goeie verhalen over deze camping gehoord…Dus dit wordt vast en zeker een TOP zomer !!!
Kus Kelly !!

Originally posted by kellylovesscott@11-02-2005, 17:34:16
** Heyhey…Leuk om te horen dat er mensen dit jaar naar Norcenni gaan…Ik vertrek 1 maart naar deze camping om daar te gaan werken voor Eurocamp. Met welke organisatie gaan jullie? Heb hoop goeie verhalen over deze camping gehoord…Dus dit wordt vast en zeker een TOP zomer !!!
Kus Kelly !! **

Hoi Kelly

Wij gaan met Eiurocamp, dus als je er dan nog werkt, zien we je daar vast wel.

Ik ben er tot 22 september, dus dan zie ik jullie inderdaad, wat leuk haha om nu al te weten wie er komen. Tot 23 juli dan maar !!
Groetjes Kelly !!

hey vakantiee

wanneer gaan jullie??
op een vorige camping in frankrijk moest je ook 18 zijn om in de disco te kunnen, maar in de praktijk mochten wij (toen 14 en 15) ook gewon naar binnen, dus volgens ons lukt dat wel om de disco in e komen.
Op die vorige camping moest je ook een badmuts op, maar in de praktijk deed niemand het, dus…zal allemaal wel mee vallen

Groetjes

Jordi&deborah.

Hallo allemaal,

Leuk om te lezen dat er een aantal mensen naar Norcenni Girasole Club op vakantie gaan deze zomer !! ik ga hier zelf 5 maanden stage lopen van 1 mei tot en met 30 september

het lijkt me leuk om met mensen in contact te komen die hier op vakantie gaan of net als ik gaan werken of stage lopen.

de camping is echt SUPER !!!

Ciao
Dikke kuss Natalie

Ik sta de eerste 2 weken van augustus op deze camping… Ben er al vaker geweest en ik vind het echt een geweldige camping!!

De discotheek is vanaf 16 jaar, maar als je er een beetje uitziet als minstens 16 laten ze je gewoon binnen…

De camping is op een berg, er is een oud gedeelte en een nieuwer gedeelte (Vacansoleil-dorp). Op beide delen is een zwembad, op het oude gedeelte is een badmuts verplicht, op het nieuwe gedeelte niet.
Als iemand nog meer vragen heeft over deze camping hoor ik het wel:P

Hee allemaal!

Ben vorig jaar op deze camping geweest!
Ik vond het echt helemaal geweldig!

De discotheek begint altijd wat laat, dus veel jonge mensen vind je er niet, en er staat natuurlijk een uitsmijter. Met een groep en/of als meisje (:P) kom je altijd binnen. De muziek is beetje ouderwets, maar oh! het is zo gezellig.

Er zijn 2 zwembaden, beneden zijn ze erg streng met badmutsen, maar ik vond dat toch wel het leukste bad. Iedereen heeft zo’n muts op, dus…

Qua uitstapjes zou ik niet naar Pisa gaan, goed die toren is leuk… maar verder is er niet echt veel te doen.
Lucca en Florence (Firenze in Italiaans, als ik me niet vergis…) zijn wel echt super!

Er lopen veel Nederlanders rond op deze camping, en een deel van de werknemers komen ook uit Nederland.

De betalingswijze op de camping vond ik wel een beetje vreemd. Je krijgt tegen een borgbedrag een soort van chipkaart. Bij de receptie moet je met contant geld je pas opladen voor een bepaald geldbedrag, waarmee je bij alle campingfaciliteiten kunt betalen.

Veel plezier aan de mensen die dit jaar gaan!

Liefs, Anne

Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook op Norcenni Girasole Club werken voor Eurocamp :slight_smile:
Heb er in de zomer van 2003 ook gewerkt en omdat ik het zo goed naar m’n zin heb gehad, ga ik dit jaar nogmaals.

Het is een geweldige camping! Veel te doen voor jongeren. Vooral 's avonds met de discotheek :slight_smile: Er zit inderdaad een leeftijdsgrens op, maar met 17 jaar hoef je je echt geen zorgen te maken hoor. Zo streng is het nu ook weer niet…

Verder is het een erg grote camping, met (als ik me niet vergis) ruim 4300 plaatsen. Het is dan ook wel een klein dorp te noemen. De omgeving is prachtig; je zit dichtbij steden als Florence, Siena, Pisa, Lucca. Kortom, ideaal voor mensen die een beetje cultuur willen opsnuiven.

Er zijn 2 zwembaden; eentje in het boven-gedeelte van de camping en eentje beneden. En ja, die badmuts is inderdaad verplicht. Alleen beneden, als ik me niet vergis. Maar hé, iedereen draagt zo’n ding, dus je loopt niet in je eentje voor lul :wink: Hier zijn ze overigens wel streng mee. Als je dat ding niet draagt, wordt je uit het zwembad gehaald…gewoon dagen dus :stuck_out_tongue:

Dat was het even…als iemand vragen over de camping heeft: stel ze gerust…
En Kelly en Natalie: wie weet tot binnenkort!

Elwin

Hey Elwin…
Ik vertrek al over 6 dagen naar italie om eerst montage te gaan doen voor eurocamp en dan ongeveer na 3 weken ga ik richting Norcenni.
Wanneer was jij van plan om te gaan beginnen en tot wanneer?
Enne ga je gewoon als courier werken?
Nou ik hoor het wel
doeidoei
Kelly

Originally posted by kellylovesscott@23-02-2005, 12:24:03
Hey Elwin…
Ik vertrek al over 6 dagen naar italie om eerst montage te gaan doen voor eurocamp en dan ongeveer na 3 weken ga ik richting Norcenni.
Wanneer was jij van plan om te gaan beginnen en tot wanneer?
Enne ga je gewoon als courier werken?
Nou ik hoor het wel
doeidoei
Kelly

He Kelly,

Vandaag post gehad, ik ga inderdaad op Norcenni werken :slight_smile:

Als Courier…ik had ook wel als Courier In Charge willen werken, maar dat kon niet op Norcenni, plus het feit dat ik dan langer beschikbaar moest zijn en vanwege schoolverplichtingen gaat ook dat niet lukken. Dus dan ‘maar’ als Courier.

Ik vertrek 1 april naar Italië om ook eerst wat montage werk te doen. Wanneer ik precies naar Norcenni ga weet ik niet, daar zal ik nog even met Amersfoort over bellen.

Jij gaat ook gewoon als courier neem ik aan? En je vertrekt al over 6 dagen, leuk zeg! Voor mij is het nog een week of 5 voordat ik vertrek. Maargoed, dat vliegt ook voorbij.

Alvast veel plezier en ik zie je ergens in april :wink:

Elwin

Originally posted by kellylovesscott@11-02-2005, 17:34:16
** Heyhey…Leuk om te horen dat er mensen dit jaar naar Norcenni gaan…Ik vertrek 1 maart naar deze camping om daar te gaan werken voor Eurocamp. Met welke organisatie gaan jullie? Heb hoop goeie verhalen over deze camping gehoord…Dus dit wordt vast en zeker een TOP zomer !!!
Kus Kelly !! **

Cara Kelly,

Volgens mij doe je er verstandig aan even Eurocamp op te bellen en er hen op te wijzen dat er maandag (veel) sneeuw verwacht wordt; dinsdag is het nogal koud , minus 7 C wordt verwacht. Het is de hele komende week erg koud, dwz minus 5 tot minus 7 Celcius.

We hebben dit jaar een vrij strenge winter in la bella Italia.
Als je toch overmorgen vertrekt: neem stevige winterkleding mee!

Distinti Saluti
Arturo
P.S.
Na zo’n strenge winter zijn er (bijna) geen muggen. :smiley: Trouwens ook na slappe winters zijn er minder muggen dan in Nederland,maar dat is alleen maar mijn ervaring.

Hallo allemaal ik ben vanaf 4 augustus op deze camping en heb er erg veel zin in.
Maar weet iemand of de stacaravans van Eurocamp hoog op de berg liggen of juist dicht bij de centrale voorzieningen. Wij hebben en stacaravan Verona geboekt.
En weet iemand of je op de camping zelf die badmutsen kunt kopen?

Groetjes