Ik (vrouw 25) zou graag naar schotland of Noorwegen willen. Wanneer, hoe en hoelang nog open. Ik ben iemand die voor de natuur en rust gaat.
Wie wil er mee
?
Ik (vrouw 25) zou graag naar schotland of Noorwegen willen. Wanneer, hoe en hoelang nog open. Ik ben iemand die voor de natuur en rust gaat.
Wie wil er mee
?
hey
ik ben een jongen van 24 maar wel van antwerpen weet niet of dat een probleem gaat zijn?ik ben andere jaren naar londen geweesst en schotland zie ik wel zitten maar ook noorwegen ik hou vooral van cultuur weet niet hoe dat bij u zit.ik kan dees jaar wel geen verlof meer nemen maar weet niet wat of hoe u plannen waren.
groetjes
Ik vertrek morgen naar noorwegen, je kan nog mee als je wilt ![]()
mail dan even naar: Marklenssen@hotmail.com
Hey,
Ik moet nog werken tot het einde van november, daarna wil ik gaan reizen. Hierbij zit ik te denken aan o.a. Schotland. Noorwegen is ook leuk maar daar ben ik al eens geweest maar natuurlijk heb ik daar nog lang niet alles gezien. Ik ga ook juist voor de natuur en rust. Misschien kunnen we samen gaan, afhankelijk van onze planning.
Ik hoor het wel.
Gr. Ronnie (24)
Hoi, ik kan je zelfs een baan aanbieden in Schotland! Voor IBM in Schotland zoek ik Nederlanders die het een uitdaging vinden een jaar te wonen en werken in Schotland.
Ik kan je vertellen dat IBM een hele leuke werkgever is en veel investeert in haar werknemers. Daarnaast is Greenock een locatie waar heel veel verschillende nationaliteiten werken!
Als je meer informatie wilt hebben, laat dan een bericht achter!
Groet, Marije