Noord India

Hallo,

Eind november gaan mijn vriendin en ik voor 6 weken naar Nepal en Noord India. Belangrijkste in onze trip is eigenlijk Nepal waar we gaan lopen in de Himalaya, dit voor 3 a 4 weken…We vliegen terug naar Nederland vanuit Delhi en willen graag zoveel mogelijk over land reizen en zo ook een aantal plekken in India aandoen (in ieder geval Varanasi)

Eigenlijk zoeken we 1 mooie plek in in Noord India waar het mooi is, lekker warm, in de natuur, en rustig (geen steden dus)…Bijvoorbeeld om yoga te kunnen doen. Weet iemand zo’n plek? Ik hoorde wel dat het rond Varanasi ook heel mooi is. Alle tips welkom!

Ander idee is om naar de Andaman Islands te vliegen (weer iets heel anders natuurlijk). Heeft iemand ervaring met vliegen vanuit Calcutta daar naartoe? Kun je er gewoon heen en snel een vliegticket bemachtigen (vanuit NL regelen is moeilijk, heel duur en de meeste websites doen het niet).

Ben benieuwd naar reacties!

Groeten,

Sophie

Rishikesh !! Walhalla voor Yoga, laid-back dorp/stad aan de rand v.d. Himalaya. Daar waar de Ganges nog schoon is…
Zón 250 km noord-oostelijk van Delhi, vlak bij Dehra Dun.
Groet Tino