Hallo,
Ik ben van plan om een yoga/ashramreis naar Noord India voor 2 weken te gaan maken. Nu zou ik niet graag alleen willen. Wie heeft er een tip?
groet, barbara
Hallo,
Ik ben van plan om een yoga/ashramreis naar Noord India voor 2 weken te gaan maken. Nu zou ik niet graag alleen willen. Wie heeft er een tip?
groet, barbara
Hoy Barbara,
Ik zie dat je geen reacties krijgt op je vraag, als je hier niemand kunt vinden, en je wilt toch gaan, zou ik meteen naar Rishikesh reizen.
Rishikesh wordt bezocht door veel yoga liefhebbers van over de hele wereld.
je hoeft niet te boeken er is altijd wel een plaatsje.
je kunt je dan aansluiten bij mensen met dezelfde interesses.
veel succes.
veel succes Jos
Dag Jos,
Fijn om iets te horen dat mijn bericht opgemerkt wordt. Inmiddels heb ik een groepje gevonden waar ik mee op reis ga. Het wordt niet Rihikesh, maar Delhi, Hampi, Goa dit jaar.
Als ik het leuk vind, ga ik alleen. Dan kom ik nog wel eens op deze site. Heb jij goede ervaringen met deze site?
Groetjes Barbara
Hey Barbara,
mooi dat het gelukt is.
Met meerdere personen is het meestal toch veel leuker, en je kunt de (onvergetelijke )ervaringen met mekaar delen.
Zelf vertrek ik met nog 2 personen, die ik via reisgenoten gevonden heb, 15 september ook naar India.
Wij gaan overland via Turkije, Iran, Pakistan.
En we denken er ongeveer 50 dagen over te doen.
Dus ik ben ook tevreden over “Reisgenoten”, want zonder deze site hadden we mekaar volgens mij nooit gevonden.
heeeeel mooie reis barbara.
mvg Jos
Hoi Barbara,
Ik begrijp dat je in december naar Hampi en goa gaat? Ik ben vertrek zelf over een maand naar India, en wil in December ook in Goa en omstreken verblijven. Ik zou ook graag een Ashram bezoeken o.i.d. maar weet niet goed waar en welke… heb jij al ideeen?
Namaskar Barbara,
Hier een adres van een Ashram in New Delhi.
Divine United Organisation
Sri Sant Yogasram
Shahurpur,Mehrauil,
11003 New Delhi
Tel:0091+(0)11-68025-20/61/79/99
Als je nog wat tijd over hebt, dan zou ik zeker Rishikes aandoen daar vindt je heel veel mooie en interessante Ashrams ook in Hampi. Goa is voornamelijk Katholiek dat komt door de overheersing van de Portugezen…minder interessant.Een mooie reis groetjes sabritia.
Hoi Barbara, ik ben het met Sabritia eens. Rishikesh is echt de moeite waard als je van yoga houdt. En 5 km vanaf Rishikesh heb je een ashram voor de beginnende westerling Phool Chatti, waar ze een week programma aanbieden. Je moet je wel van tevoren opgeven via de mail. Zelf ben ik er eind oktober van dit jaar geweest en heb er goede ervaringen mee. Het is prachtig gelegen aan de Ganges. http://www.phoolchattiyoga.com/ Ik wens je in ieder geval een bijzonder mooie reis toe, waar je ook naar toe gaat! Groetjes, Reiszin
Beste Barbara, Rishikesh is inderdaag erg mooi, maar wel ook heel erg touristisch en druk. Ik vind het zelf eerlijk gezegd zo spiritueel niet meer. Ik ben zelf op yoga retraite geweest in de Arhanta Yoga Ashram in Khajuraho, daar zit je echt in de natuur en kun je weer helemaal tot jezelf vinden!