Nog meer reislustigen in Laos 28 juli/8 aug?

Hoi,

Ik ben een meisje van 25 jaar die dit jaar in Noord-thailand vrijwilligerswerk gaat doen en daarna nog twee weken door Laos wil reizen. Ik heb van 28 juli tot 8 aug de tijd om bij voorkeur in Noord-Laos rond te reizen. Ik ga op dit moment nog steeds alleen, maar met meer is natuurlijk leuker! Dus: zijn er toevallig mensen die ook rond deze tijd hetzelfde plan hebben en ook op zoek zijn naar reisgenoten?

Groetjes Nienke

Hoi Nienke,

Hier een andere Nienke :-). Ik heb zelf ook 2 weken om door Noord-Laos te reizen, dus zou erg gezellig zijn! Alleen ben ik vanaf 20 juni in bangkok en ga dan gelijk richting Laos, volgens mij ben jij er later…?

Groetjes!

ja ik ben er bijna een maand later… helaas. leek me gezellig!

Hoi Nienke,

Ik wil tegen die tijd ook in Laos zijn. Het lijkt me erg gezellig om een gedeelte samen te reizen.
Wat wil je allemaal zien in Laos?

Ik hoor het graag van je! je kunt me ook mailen [EMAIL=“hanneke88@hotmail.com”]hanneke88@hotmail.com

mvg Hanneke

Hoi Hanneke,

Ik heb geen specifieke plannen omdat ik denk dat ik onderweg vast wel het een en ander tegen kom, maar ik ben in ieder geval 28 juli in Chiang Mai en wil vanuit daar richting de grens met Laos en dan twee weken via Luang Prabang naar Vientane. Maar ik zit nergens aan vast… Als er tijd is wil ik ook nog graag Cambodja zien maar ik verwacht dat dat wel wat veel is. We kunnen natuurlijk altijd ergens afspreken! Lijkt me gezellig.

Groetjes Nienke