Nog een paar leuke/mooie treintjes.

Geen idee van welke site’s jullie info halen of zo maar iets te weten willen komen over Japan.Maar ik vind deze site wel erg leuk en ook aardig wat info over van alles en nog wat, zoals dit onderwerp over aparte treinen.

Misschien een idee om een draadje te beginnen met linken? Of zoiets?

1 like

Leuke site, die was ik nog niet eerder tegengekomen!

heb hem ook direct aan m’n Feedly toegevoegd, dat is toch wel een praktische manier om veel van dit soort sites en blogs bij te houden. Momenteel volg ik daarmee o.a. Culture Japan, Japan Visitor Blog, Kirai, Tofugu, Tokyo Times en Tokyobling’s Blog.

Wat betreft je idee om een link-draadje te beginnen: wellicht ie het een optie om onder het kopje Japanse cultuur een rubriek “Japan: websites” o.i.d. te toe te voegen? Dan kan daarbinnen voor elke site een apart draadje gestart worden, waarbinnen eventueel ook ruimte voor discussie is of we elkaar kunnen wijzen op specifieke interessante onderwerpen op zo’n site. Ik zat er ook al wel aan te denken om van dit draadje een Sticky te maken waarin soortgelijke interessante links genoemd kunnen worden, maar naarmate zo’n draadje groeit wordt het waarschijnlijk toch vrij onoverzichtelijk.

1 like

Goed idee.Kijk maar hoe je het wil indelen.
Dat onoverzichtelijke ben ik met je eens,dan zie je door de bomen het bos niet meer…

Is het een idee om dan in de eerste post van de sticky een soort overzicht te houden waar de nieuwe websites bij kunnen worden gevoegd? Ze kunnen dan ook evt naar categorie gerangschikt worden.
Het is wel bewerkelijker, maar wel overzichtelijker, ook voor nieuwe Japanlezers.

Ik ben dus helemaal voor het draadje met het linkenoverzicht :cheer2:

O ja, en dat mag de forumbeheerder zeker weer allemaal bijhouden?! Nou, mooi is dat…

:slywink:

Maar ik zal zo wel een verzoek voor aanpassing van het forum indienen, dan neem ik meteen een paar andere puntjes ook mee.

1 like