(origineel bericht op be-more.nl)
Nog 20 dagen
Mijn laatste dagen in Tanzania… Ik vertrek een maandje eerder, dus ik ben 18 oktober weer thuis! Ik kijk er toch echt wel naar uit na 5,5 maanden in Afrika:)
Ik heb veel meegemaakt in de afgelopen weken. Natuurlijk in de ochtend naar mijn project KYGN, een 4-daagse safari, bikesafari, hotsprings en Mombasa. Allemaal superervaringen!
Op school is er niet veel veranderd. Elke ochtend krijgen de kinderen les in rekenen en taal (engels of swahili). De meisjes gaan naar deze school, in de hoop dat ze in deze drie jaar een sponsor vinden die voor hen de basisschool betaald. Daarom heb ik besloten om 1 van de meisjes te sponsoren. Haar naam is Pili, ze is 7 jaar en doet echt haar best in school. Het kost zo’n 35 euro per jaar, voor 7 jaar lang en dan kan zij naar school.
Vanavond is mijn laatste WH avond, morgenavond mijn laatste Glacieravond. Maandag vier ik mijn verjaardag met mijn vrienden! Heb er zin in! En maandag of dinsdag zal ook mijn laatste projectdag zijn. Op woensdag vertrekken we naar Dar es Salaam om de volgende dag de veerboot naar Zanzibar te nemen.
De blog is niet echt lang:p Ik heb wat foto’s geplaatst op mijn facebook!