Nieuwe website voor het vergelijken van groepsreizen

Hallo :dag:

Ik heb een nieuwe website gemaakt waarop je groepsreizen kunt vergelijken. De website is ontstaan omdat ik zelf ondervonden had dat het vergelijken van de aanbieders met al die verschillende reizen nogal omslachtig en tijdrovend is. Ik dacht: “dat kan handiger”, en ben vervolgens lange tijd bezig geweest met de site.

De website is nog in beta, maar ik wilde de site toch al delen met jullie omdat ik denk dat deze erg nuttig is voor mensen die een groepsreis zoeken en hierbij een handig overzicht kunnen gebruiken.

Zoals ik al zei is de website vanuit eigen ervaring opgezet, maar ik hoor ook graag wat jullie ervan vinden! Vind je de site handig? Wat vind je goed en wat kan er beter of mist er nog?

De organisaties die nu vergeleken worden zijn:

reisoase_reisorganisaties.png

De website heet ReisOase en is te vinden op http://www.reisoase.nl

Werkt erg handig! Geen poespas, dat is wel lekker. Is ook snel.

Je krijgt commissies over de reizen via Tradetracker zie ik. Loopt dat een beetje?

Succes ermee!

Thanks Jeroen! De site staat nog maar net online, dus vooralsnog loopt dat deel nog niet zo lekker :wink: Maar dat komt vanzelf wel als het goed is. Het voordeel van dit verdienmodel is dat ik de site vrij kan houden van reclame en banners, terwijl ik toch m’n boterhammetjes kan kopen.