Ik zit nu een week in Australie en het is me nog niet gelukt nieuwe mensen te ontmoeten… hoe doen jullie het? Ik zit in grote dorm rooms, meerdere hostels… maar het lukt maar niet. 2 maanden in Azie gingen stukken makkelijker… wordt er vrij depri van. ![]()
Haii!
Wat ontzettend balen dat je niemand kan ontmoeten.
Ik ga in juni 2011 zelf ook naar Australië, ik ga eerst een opleiding volgen daarnaast wil ik ook werken om mensen te leren kennen.
Vraag eens aan iemand die je wel ziet zitten als reisgenoot, of hij of zij zin heeft om een uitstapje samen te gaan doen… misschien helpt het.
Groetjes en succes.
Lekker laat maar misschien dat anderen er wat aan hebben: www.couchsurfing.org
Niet per definitie om op iemands bank te slapen maar vooral om nieuwe mensen te leren kennen en samen iets te ondernemen.
Iedere grote stad heeft ook een ‘community’ waar mensen voorstelen om iets te gaan doen of waar mensen reismaatjes zoeken. Hier in Adelaide bv is er iedere maandag een meeting (borrelen) in The Grace Emily Hotel. Op dinsdag is er ergens spelletjes avond, zo’n beetje ieder weekend stelt iemand voor om ergens te gaan camperen of om een hike te maken enz. Ik heb super leuke mensen ontmoet via CS en niet alleen in Australie!
Weet niet of je nog in Australie zit maar hoop dat je inmiddels veel leuke mensen hebt ontmoet ![]()
Cheers Tour