Nieuwe caravanstalling aan de Costa Brava geopend

Hallo,

Ik ben Suzanne en woonachtig in het noorden van de Costa Brava. Ik ben een caravanstalling begonnen. Kustplaatsen bij mij in de buurt zijn Rosas, Sant Pere Pescador, L´Escala, Estartit, Pals, etc. Zoek je nog een plaatsje, stuur een reactie. Groeten Suzanne:vak02:

Ik heb belangstelling in de (overdekte) stalling voor volgen jaar.

met vr gr.

Dirk Voorhaar

hallo suzanne,

wij willen graag meer info om onze caravan overdekt te stallen

Piet

Hallo Suzanne, dit jaar ga ik met de caravan naar san pere pescador en wil de caravan daar in de buurt onderbrengen in een stalling. Lengte van de caravan is ong 6 meter.

Kan jij mij meer informatie geven omtrent plaats van locatie van de stalling, kosten per jaar, overdekt of niet overdekt, wordt de caravan gebracht en opgehaald naar de camping en wat zijn hier de kosten van ?

In afwachting op je antwoord…:dag:

Martin van Dijk.

Suzanne,
Wij gaan dit jaar naar Sant Pere Pescadore en willen graag aan het einde van onze vakantie onze caravan achterlaten. Kun je me wat info verstrekken aangaande exacte locatie van de stalling, kosten (uitgaande van ca. 6 meter totale lengte), binnen danwel buitenstalling, beveiligd/afgesloten, enz.
Bij voorbaat mijn dan,

Groeten Piet
[EMAIL=“p.jonges@quicknet.nl”]p.jonges@quicknet.nl

Hoi,
Wij zijn op zoek naar een caravanstalling in rosas,kun je ons meer informatie geven.

Hoi Suzanne,

Wij gaan volgend jaar weer naar L’escala. We hebben nu onze caravan bij “Caravan Inn” staan. Kan je ons de locatie en de prijzen van jouw stalling mailen. Het is dan voor de periode 2010-2011

Groet,

Peter
[EMAIL=“sgi@online.nl”]sgi@online.nl

Suzanne,

wij zijn voor volgend jaar ( zomer ) op zoek naar een caravanstalling voor onze caravan.
Kun je ons wat meer info geven ?

Met vriendelijke groet,

Fred

Hallo Suzzanne
Ik ben op zoek naar een stalling voor mijn caravan.Heb je nog plaats voor een caravan van 6.05mtr vanaf oktober 2010.Kun je mij meer informatie geven over de preciese ligging en de kosten voor het stallen,eventueel wassen,verzekering.

Mvg Louis

Hallo Suzanne,

Wij willen in de voorjaarsvakantie met de caravan naar de Costa Brava. Willen dan een passende camping voor het hoogseizoen zoeken. Indien we e.e.a. gevonden hebben willen wij onze Fendt graag in een overdekte stalling achterlaten.

Jij kunt mij vast informtie verstrekken.

P.s. misschien weet je ook nog wel een leuke camping aan zee voor drie personen. ( twee ouders en een zoon van 17 die uiteraard van wat vertier houdt)

Met vr.gr

jan

Hallo Jan,

Kun je een klein berichtje sturen naar mijn emailadres: [EMAIL=“parkingcaravan@gmail.com”]parkingcaravan@gmail.com
Dan kan ik je al mijn informatie meesturen, ik weet niet hoe ik dat via het forum moet toevoegen. Ik wacht je berichtje af en stuur je alle informatie toe.
Groeten,
Suzanne

hallo, wil je ons wat informatie en tarieven toesturen aub we zijn van plan om volgend voorjaar onze caravan te laten stallen in spanje. met vrinedelijke groet, fam kroos

Hoi Suzanne,

Ik wil graag meer informatie om mijn caravan te stallen evt. overdekt.
Ik hoor het graag van je.

Mvg.

Jody

Beste Suzanne,

Wij gaan dit jaar naar Las Dunas en willen graag informatie ontvangen over jullie stalling.
Wij hebben een Wilk caravan welke nu in Frankrijk gestald staat maar wij willen hem graag stallen in Spanje.
Stuur me even de nodige informatie zodat we voor aankomend jaar kunnen afsprekeken, wij zijn van 13 juli tot 3 augustus in Spanje.
Graag informatie mailen naar c.dl@live.nl

Met vriendelijke groet,

Cor de Leeuw

hallo, Suzanne,

Ik wil graag wat meer informatie over jou caravanstalling. Zoals: Waar zitten jullie precies, wat kost het om een caravan te stallen en, ook belangrijk, hebben jullie nog plek?
Wij camperen altijd bij Sant Pere Pescador (la ballena alegre)

Ik hoor graag,

groetjes,
Martin van Putten
marion.putten@ziggo.nl

Hallo Suzanne,

Kun je mij de prijzen doorgeven en of er ruimte is het komende jaar eventueel binnenstalling, na 5 augustus we verblijven op la ballena.

Met vriendelijke groet,

Peter Zuidberg
p.zuidberg@planet.nl

Hallo Suzanne,

Wij willen komende zomer onze caravan stallen aan de Costa Brava.
Kun je ons de svp volgende vragen beantwoorden:

-Is de stalling binnen of buiten
-Hoe is de beveiliging.
-Kunnen jullie de caravan eventueel ook ophalen/wegbrengen naar een
camping ?
-wat zijn de kosten

Gaarne jouw reactie

Wim Nijssen

Hallo Suzanne,

Heb je mijn e-mail nog ontvangen?

Wil je anders mij een e-mail sturen: g.damon@quicknet.nl.
het gaat over het stallen van een caravan voor 3 1/2 maand.

Bedankt.

Ger damon

ik wil ook graag meer info!
bellie7@upcmail.nl

Beste Suzanne

Wij zijn Spanjegangers en zijn aan het overwegen om onze caravan is Spanje te stallen.
Zou je ons informatie kunnen sturen over jouw stalling. Onze voorkeur gaat uit naar een overdekte stalling.

Groeten
Ineke van Steen