Nieuwe caravanstalling aan de Costa Brava geopend

Hallo Ineke,

Neem eens een kijkje op mijn website voor meer informatie over de stalling: www.parkingcaravancostabrava.com

Groetjes,
Suzanne

Hallo Suzanne

Graag wil ik meer informatie over een overdekte stalling met ingang van eind juni.

ola,suzanne,
ik ben warnars en heb vorigjaar een stallingsplaats bij je gereserveerd maar helaas is het niet doorgegaan omdat ik een hart stoornis heb gehad en mog geen auto rijden, vandaar heb ik de stallingsplaats opgezegd.
het gaat met mij nu goed en gaat in augustus dit jaar met de caravan naar de costabrava, en ik wil de caravan op stalling bij jouw achterlaten als het nog mogelijk is. in afwachting op je bericht bedankt ik je alvast.
H.B.Warnars

Hallo Suzanne

Wij willen dit jaar onze caravan stallen, wat zijn de kosten overdekt, en wordt hij ook gebracht en gehaald in empuria brava.
Graag zo spoedig mogelijk een antwoord daar wij in eind aug naar spanje gaan
Hartelijk groetjes Ineke

groet

Ik heb belangstelling in de (overdekte) stalling voor volgen jaar. Kun je wat meer info geven wat betreft prijzen enz

met vr gr.

J.Hubert

hallo, wij willen onze caravan (beyerland sprinter 390d uit 1994) graag stallen in spanje. wat kost het ons bij jullie voor stalling, brengen/halen Camping La Ballena Alegre en wassen??? graag hoor ik van u. gr.edwin kort, wiemers 51, 9642kj veendam,

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een overdekte caravanstalling in de buurt van sant pere pescador.
Heeft U nog een plaatsje zo ja wat kost het en moeten we de caravan zelf halen en brengen?
Alvast bedankt.
Groeten Rob

Hoi Robbie,

Hartelijk dank voor je interesse in mijn caravanstalling. Helaas beschik ik nog niet over overdekte stallingsplaatsen.
Dit zal volgende zomer wel het geval zijn. Graag verwijs ik je voor alle informatie over de stalling graag naar mijn website:
www.parkingcaravancostabrava.com
Met vriendelijke groeten,
Suzanne Nieuwenhuis
Parking Caravan Costa Brava

Hallo,

Indien u nog een overdekte caravanstalling met verzekering zoekt aan de Costa Brava, dan bent u bij ons aan het goede adres. Het bedrijf Caravan INN bestaat al meer dan 26 jaar en is als eerste begonnen met een caravanstalling aan de Costa Brava in Spanje. Wij spreken allemaal nederlands.
Wij zijn makkelijk te bereiken en niet ver weg van de snelweg (In Ventalló, bij St. Pere Pescador)

Wij hebben overdekte en -buitenplaatsen. Het terrein is ontzettend goed verzorgd en wij hebben een maximale beveiliging. Het hele terrein is ommuurd en met een 24 uurs laserverbinding met de alarmcentrale van de politie. Ook is er videobewaking, honden en hebben wij een beveiligingsman op het terrein wonen.
Het bedrijf is het gehele jaar geopend en als u uw caravan bij ons stalt dragen wij daar veel zorg voor.
Ook hebben wij nog een campingwinkel met vele onderdelen en een eigen garage voor caravanreparaties. Wij hebben allerlei servicemogelijkheden zoals o.a. het uitvoeren van transporten naar campings, technische beurt, wasbeurt etc. Op dit moment zijn er heel veel kleine stallingen hier in de buurt,zonder garanties,en tranporteren de caravans met privé auto´s zonder verzekeringen voor de caravans welke ze transporteren.
Laat u dus nooit zomaar verleiden door hele goedkope prijzen,want uiteindelijk kan het u duur komen te staan!

Wilt u meer informatie ontvangen stuur dan een emailtje naar ons. (Mailadressen zijn niet toegestaan) Wij hebben ook een website voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Sanne Grobben
Caravan INN

Beste Caravan INN,

Wat leuk u tegen te komen op deze site.
Wij staan al jaren bij uw stalling en zijn heel tevreden.
Het is fijn dat het personeel Nederlands spreekt wat alles toch wat makkelijker maakt.
Bedankt nog voor de uitgevoerde reparatie aan mijn caravan. De caravan heeft prima gefunctioneerd van de zomer.

Ga zo door met jullie goede service!

Mgv.
Catharina van der Lubbe

Hallo,

Ik las net dat u een neuwe caravanstallig bent begonnen. Mijn vraag is of u en overdekte caravanstalling heeft ?
Onze caravan is 6,86 lang en zou graag weten wat een jaarstalling gaat kosten.
Is de caravan ook verzekerd tijdens de stalling ?

Ik hoor graag van u gfrankort@gmail.com

Buenos días,

Er is een email verstuurd naar uw emailadres met meer informatie over onze stalling.
Beste is om direct een email naar ons te versturen voor een snel antwoord. Wegens drukte is er niet altijd tijd om alle websites op meldingen te checken. Excuses daarvoor.

Groetjes,
Sanne
parking@caravaninn.net

Hallo allemaal,

Ik heb wat foto´s op mijn profiel gezet omtrent onze caravanstalling maar ook over onze verhuurmogelijkheden aan de Costa Brava.

Groetjes,
Sanne