Nieuw begin na brand THEMAHOTEL DE TOVENAARSBERG

Op 24 september 2008 is mijn mooie Sprookjeshotel door een noodlottige brand verloren gegaan, technische oorzaak. Www.tovenaarsberg.stadshuys.nl na bijna 5 jaar blijkt dat herbouw onmogelijk is. Na verrekening de kosten van de procedure en rente en herhuisvestingskosten is het door Unive berekende herbouwbedrag te weinig voor nieuwbouw. Verzekerde som 1560.000 schadebedrag op 70% geen vergoeding voor de kosten. Hoewel Unive wel veroordeeld is om dekking te verlen en een voorschot te betalen.

Het plan herstart is mogelijk vlgs. de polisvoorwaarden wordt tegengewerkt door Unive met de bedoeling om op dagwaarde te kunnen afrekenen. Dit is besparing van meer dan 1/2 miljoen voor Unive.

Omdat ik het contact met mijn gasten mis zoek ik een klein hotel of B&B liefst in Spanje ivm met gezondheidsklachten waar ik de leiding zou kunnen overnemen.
Wie heeft een bijzonder idee?

Hoi Stadshuys,welkom op wereldwijzer!
Nou wel erg jammer dat je met zo’n zaken wordt geconfronteerd in het leven.
Kan me voorstellen dat je het even niet meer zie zitten en dat je andere horizonten wilt gaan opzoeken ,om een nieuw leven op te bouwen.
In iedergeval kan je altijd een berichtje posten op het Spanje Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je toekomstplannen,Stadshuys !
groet,georgessiam.