New Zealand

hallo mijn naam is monique ,heb de afgelopen 6 jaar in new zealand gewoont,en ben sins mei 2008 weer terug in nederland.in het begin was ik blij iedereen weer te zien ,maar ben het al weer aardig zat .wij allemaal eigelijk.en gaan over een jaar anderhalf ,kan beter zo dra het kan weer lekker terug naar new zealand. kan niet meer wenen aan al die huizen op elkaar en druk bezetten supermarkten en noem maar op. wat is new zealand dan toch een heerlijk land.ik moest even terug ik had veel heimwee maar vraag me nu toch echt af waarnaar .en iedereen had me al gewaarschuuwd maar nee ik moest en zou terug, nou het is een ware straf.het was niet altijd makkelijk in new zealand hebben in het begin en eigelijk altijd een hoop moeite gehad met rond komen elke week.een tweede inkomen zou daarom ook het beste zijn om daar te leven.ik heb drie kinderen de oudste is acht .dus die gaat lekker naar school en ze pakkte het zo op in new zealand de middelste is 3 en de jongste 2 maar tegen die tijd kunnen hun ook naar school ik kijk er erg naar uit om weer lekker terug te gaan.en weten we hoe we het wel moeten doen.we hebben altijd in ackland gewoont ,north shore albany, riverhead, south head , maar nog niet de iediale plek gevonden iemand tips hoor ze graag. wat een land wat een uitzichten de een nog mooier en schooner dan de ander.:hihi:werelds groetjes monique