New York Zomer

Hallo.

ik heb plannen om deze zomer, de eerste week van augustus, naar New York te gaan. Nou heb ik alleen gehoord dat het heel onaangenaam warm kan worden in juli en augustus.
Veel goede informatie kan ik niet vinden op internet. Weet iemand het meer over? Ik wil wel een actieve vakantie, zo veel mogelijk zien in de stad. Is het daar dan niet te warm voor? en is alles wel open in het laagseizoen? Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen. Als het niet de beste tijd is om te gaan verzet ik mijn plannen.
alvast bedankt.

groetjes tissie

In Augustus is New York heel goed uit te houden hoor. Alle gebouwen, auto’s, bussen ed zijn voorzien van Airco. Op straat merk je wel dat het ontzettend warm is, maar echt hinder heb je er niet van. Door de hoogbouw heb je altijd wel schaduw waar je in kunt schuilen.
Het is inderdaad warm in New York en door het verkeer wat door de straten reist is dit een aparte warmte met een geur die je bijna nergens anders ruikt. Niet smerig, maar anders…
Ga gewoon lekker in Augustus naar NY, lekker weer, niet te heet, niet te koud. Strakke lucht, weinig regen.
Ik ga in Augustus ook naar NY waarschijnlijk, tenzij ik een andere baan aangeboden krijg, dan ben ik eerder weg,…

he Calitomnication,

Bedankt voor je reactie, nu weet ik het zeker. Ik ga naar New York in augustus :slight_smile: Klinkt echt goed.
Goede reis toegewenst wanneer je ook gaat!

groetjes