New York en Honduras

Twee dingetjes

Ik ben Nanda (22 jaar) uit Nijmegen. Voor een jaar ga ik stage lopen in Honduras, in la Ceiba. 30 juli vertrek ik die kant op. Door de reisorganisatie werd mij aangeboden om een stopover te maken in New York. Deze kans kon ik natuurlijk niet laten schieten en dat ga ik dan ook doen. 30 juli kom ik aan en 1 aug. ga ik weer verder naar Honduras. Tot nu toe ga ik nog alleen, maar het lijkt me veel leuker om samen met iemand New York voor een dagje te bewonderen. Dus mijn eerste dingetje is: Is er iemand die toevallig ook die tijd in New York is en het misschien leuk lijkt om samen met mij New York onveilig te maken (in hoevere dat natuurlijk nog kan :slywink:). Heb niet veel eisen over hoe of wat iemand moet zijn, zolang je maar een beetje houd van lol maken en niet angstig bent om New York te gaan ontdekken (vooral omdat het maar zo een korte tijd is).

Mijn tweede dingetje is: Aangezien ik voor een lange tijd in la Ceiba zit leek het me handig en leuk om hier alvast wat contacten op te doen. Dus als iemand die tijd ook in La Ceiba is en het leuk lijkt om een keer samen wat te ondernemen stuur dan even een mailtje naar: nandahuisman@hotmail.com:vak01: