Begin van dit jaar was ik in Nerja. Ik was al heel snel verliefd op dit dorp. Een groot dorp met een prachtige bouwstijl met heel veel stranden en volop gezelligheid. Ik verbleef in Club Nerja, in het oosten van Nerja. ca. 1 km vanaf Burriana strand en ca. 2 km vanaf het centrum. Vanaf Burriana naar het hotel is een stevige wandeling vanwege het hoogte verschil. Naar het centrum merk je niets van hoogteverschillen. Het openbaar vervoer is daar goed geregeld. Club Nerja is een 3 sterren hotel met mooie schone kamers en een uitgebreid buffet-ontbijt. Voor 4-5 Euro per dag extra geniet je van een heerlijke diner in de avond.
Ik betaalde in april voor 2 weken HP 560 Euro en dat inclusief de vlucht en vervoer luchthaven - hotel en v.v.
In het hotel tref je heel veel sporters uit diverse landen aan, omdat er nabij een enorm sportcomplex is waar zij kunnen trainen. Ik kwam er oa. sporters uit Engeland, Zweden, Belgie, Finland en ook Nederland. Heel veel waren daar in training voor de Olympische spelen. Enkelen van hen herkende ik bij de OS.
De temperatuur in april varieerde zo tussen de 20 en 25 graden.
Groetjes
Theo
www.thelatinworld.nl