Ervaringen met de badplaats Nerja

Ervaringen met de badplaats Nerja.

Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Nerja.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…

voor Nerja is maar een woord,Schitterend!!!

maar naar welke ben je dan gweest?

ik ga namelijk volgende week ook daar heen, dus ben nu wel nieuwsgierig…

Er is maar een Nerja,dus ik begrijp je vraag niet!

ja sorry, het moment dat ik het verstuurde wist ik dat ik my verwarde met met spa’s…beetje maf, maar waarschijnlijk ben ik behoorlijk toe aan een relaxe-vakantie…sorry voor deze verwarring!

We gaan in begin maart naar Nerja.
Iemand ervaringen in deze periode van het jaar? Kan het er lekker zonnig zijn en hoe is de natuur daar? We gaan voor het eerst naar Spanje.
We willen vanuit Nerja natuurlijk ook naar Granada en het Alhambra.
Is het vanuit Nerja makkelijk te bereiken met openbaar vervoer ?

ik bedoelde: is Granada vanuit Nerja makkelijk te bereiken per openbaar vervoer?

heey,

Ik heb een jaar in nerja gewoont, dus als je vragen hebt… ik wil proberen deze te beantwoorden…

groetjes

Leuk Ilse, Weet jij dan of Granada vanuit Nerja makkelijk te bereiken is met openbaar vervoer? En kun je dan 's avonds laat nog terug?
Ik heb al veel gezien op internet van Nerja, en verheug me er ernorm op dat we volgende maand ernaar toe gaan.

Hoi, wij gaan naar Nerja om een 30 jarige bruiloft te vieren en willen daar een dag uit met het bruidspaar.Kan je vanuit Nerja een boottocht maken en zijn er tips voor een leuk betaalbaar restaurant of een tapasbar? Ideeen voor onze dag uit bij Nerja zijn welkom!