In september vertrek ik naar Nepal, om vervolgens door te reizen naar India en te eindigen in Sri Lanka. Ik ben een vrouw van 18 jaar oud, tegen die tijd 19, en het lijkt me leuk om van mensen te horen die ook plannen hebben om die kant op te gaan in deze periode. In principe reis ik alleen, maar het is natuurlijk altijd gezellig om bepaalde stukjes met elkaar te doen als dat zo uitkomt! Ik ben iemand van cultuur, geschiedenis, lekker eten/socializen en het strand! Ik begin in Kathmandu, ga dan langs de Ganges (Varanasi) naar Agra en Delhi toe, vanaf Delhi trek ik via het westen naar het zuiden (Jaipur, Jodhpur, Jaisalmer, Udaipur, Bombay, Goa) om vervolgens in Madras te eindigen en vanaf daar het vliegtuig naar Sri Lanka te pakken. Dit alles low-budget en niets gepland! Lijkt het je leuk om een stukje mee te reizen, laat het me dan weten!
Wat leuk zeg! Ik zelf wil in noverber voor een half jaar naar India/Nepal/Thailand…voornamelijk vrijwilligerswerk doen. Maar een stukje reizen lijkt me ook geweldig. Ik heb nog niks vast liggen en voorals nog ga ik in me eentje. Maar met meerder is idd leuker!
Ik ben ook vrouw, 18 en dan ook 19 woon in Arnhem en hoop in juni mijn diploma op het vwo te halen!
Intresse? laat het weten!
jij bent de eerste die ik tref met Sri Lanka. ik ben er net geweest en ik dacht bij me zelf dat lijkt me wat, om rond te reizen en om dingen te doen. ik heb goede contacten in Sri Lanka. wanneer ik er heen wil is de vraag. ivm studie. de studie heb ik bijna afgerond krap jaartje. als je er op kunt w8en graag, kan ik nog even doorsparen en als je mee wilt naar Sri Lanka dan kan ik jou de mooiste plekken laten zien voor ECHT low-budget ( broertje woont er ) als je nog vragen hebt kun je me mailen naar: [EMAIL=“terry1988_dirk@hotmail.com”]terry1988_dirk@hotmail.com. voor de rest hou ik van gezellih heid, dingen bekijken en nog veel meer. ik ben trouwens 18 jaar en dan ook 19 haha. hopelijk hoor ik van je…ik ben een spontane meid.
ik ben Terry een spontane meid van 18 jaar. rond feb. 2008 heb ik mijn studie afgerond em wil graag rondreizen en ook vrijwilligers werk doen. mijn contacten in Srilanka zijn heel erg goed, ook daar zoeken ze nog mensen om te helpen. bijv, in weeshuizen etc. heb je interesse en meer vragen mail dan naar mijn e-mail adres: [EMAIL=“terry1988_dirk@hotmail.com”]terry1988_dirk@hotmail.com. ik hoop snel een reactie te krijgen