Na zes (zeven?) weken in Quito, Ecuador, ben ik gewend aan de roetwalm-producerende bussen, de felle zon én regenbuien, de zakkenrollers en oplichters, de kamikaze-taxi´s en elke dag rijst. Bovendien ben ik nu echt begonnen met het vrijwilligerswerk voor CENIT, een organisatie die werkt met de families van de markt hier in Quito.
Voor iedereen die het leuk (nuttig?) vindt om iets over mijn ervaringen te lezen: er staan weer een paar nieuwe verhalen op de blog…
http://tinkywong.webnode.nl/blog/
-
Wie de schoen niet past… moet verder zoeken, gringa!
Wie de schoen niet past... moet verder zoeken, gringa! :: Imagine all the people -
¨De basis voor vrijheid, gerechtigheid en vrede.¨ Right.
"De basis voor vrijheid, gerechtigheid en vrede." Right. :: Imagine all the people -
Bommen in het regenwoud en dorpsgenoten op een vulkaan.
Bommen in het regenwoud en dorpsgenoten op een vulkaan. :: Imagine all the people
Voor vragen of opmerkingen kun je altijd even een berichtje sturen! Groetjes uit Ecuador!
*Voor dit project werk ik in verschillende landen als vrijwilliger en schrijf ik elke maand een stukje over mijn ervaringen in verhaal-vorm. Op die manier wil ik proberen om mensen met elkaar in contact te brengen, om hun blikveld een beetje te verruimen zodat ze zich wat meer bewust worden van hun eigen positie in die wereld. Via verschillende media probeer ik zo de doelen van het project te bereiken: de wereld een beetje beter maken en anderen inspireren om op hun manier hetzelfde te doen.
Wil je meer weten over dit project (wat doe ik precies, waarom en hoe) of wil je weten wie ik eigenlijk ben, kijk dan eens hier op de project-website: www.projectimagine.nl. Ook voor (wereld-)reizigers, vrijwilligers en supporters is hier een heleboel informatie te vinden, en wie vooral geinteresseerd is in de organisatie van het hele project (activiteiten per fase, tijd, geld, voorbereiding, risico’s), kan het complete projectplan eens bekijken.
*