Hallo, wat een aparte exclusieve besloten gebruikersgroep, ‘Nederlanders woonachtig in Canada’. Daar is op dit moment een posting gaande van ene Rik die graag in Canada aan de slag wil. Er worden al allerhande adviezen en ervaringen uitgewisseld maar ik heb nog niet gelezen hoe oud Rik is en of hij niet eerst eens een jaar op een Working Holiday Visa aan de slag kan. Misschien leest iemand dit die wel in de groep kan meepraten. Dan kan die er Rik wellicht op wijzen.
Groet,
Willem
PS. Ik wilde nog een e toevoegen in de naam van het topic maar dat valt niet onder aanpassingen
daar ben ik lelijk ingestonken. Het is wat dat betreft jammer dat ze op dit forum niet het systeem kennen als op andere forums waar je een melding krijgt dat een onderwerp gesloten is wegens te lange inactiviteit.
Groet,
Willem
Als ik mij 't goed herinner was de reden dat de forumleiding niet wilde dat een nieuw topic werd aangemaakt voor dezelfde vragen. Het kan links-om en het kan rechts-om.
Ook is het forum een complete software-suite, wat het lastig maakt om aparte onderdelen erin te sleutelen (risico dat het verdwijnt in updates).