Nederlandse sprekende gids gezocht op Lombok

Hallo,

Onze reis met vertrek in mei is redelijk uitgestippeld, niet van dag tot dag, want dat gaan we pas ter plaatste daar doen. Maar ik ben nog op zoek naar een gids op Lombok die ons 1 dag de mooiste plekjes kan laten zien.
Weten jullie misschien iemand?
Het is handig als hij Nederlands spreekt.
Bedankt alvast.

Groetjes

Http://www.gids-lombok.nl

1 like

Hoi,
Ik heb toevallig vorige week naar deze man gemaild.
Hebben jullie een dagtour met hem gedaan? En is hiervoor 50 euro voor een dag rond op Lombok een redelijke prijs? Of moeten we nog afdingen?
Weet niet of jullie ook zo rond die prijs hebben betaald?

50 euro voor een dagtour is niet echt goedkoop. een tour met een Engelse gids kun je voor 35-40 euro krijgen. maar niet iedereen spreekt Nederands, dus het is logisch dat deze man een beetje meer kan vragen.

Hey

Heb deze link met toeval gevonden, omdat ik op zoek was naar een Nederlandssprekende gids op Bali.
In mijn zoektocht naar een gids ben ik ook achter gekomen zoals Jenny het zegt, voor een Engelssprekende gids betaal 35-40€, voor een Nederlandsprekende gids betaal je 50€ of meer.
Bij sommige is het een chauffeur met Nederlandssprekende gids, dan betaal je min. 60€.
LET OP! Er zijn Nederlandse sites van gidsen, die geen Nederlands spreken, enkel een weinig Nederlands verstaan.

Succes met je zoektocht!

Jindy:zon02:

1 like