Nederlandse gids op jamaica

Mijn naam is Joan Wijnaldum en ik woon 19,5 jaar op dit prachtige eiland. Besloten na een vakantie in '93 hier te komen wonen en heb daar nooit spijt van gekregen.
Werk 9,5 jaar als gids op het eiland , bijna alle plekken al gezien en ken daardoor het eiland nog beter dan de meeste Jamaicanen.
Wilt u samen met mij Jamaica ontdekken reageer dan hieronder.

U kunt me vinden op www.tourshq.com,
gids nummer JM35437.:vak02:

Hoi Joan
Ik ben in juli 3 weken op Jamaica
Eerste x
Ik ga je mailen
Groetjes Sandra

goede middag, de link naar www.tourshq.com loopt dood .
verder kan ik ook geen info over u vinden , wilt u zo vriendelijk zijn om mij wat info over u te mailen , aangezien u op mijn forum uw diensten als gids aanbiedt .
alvast bedankt,

jo

Hai Jo , ik heb het net even geprobeerd en je hebt gelijk, maar als je niet de link gebruikt en gewoon zelf www.tourhq.com intikt dan zoeken dan lukt het wel. Als u verder meer info nodig hebt laat u me het even weten aub

      • Updated - - -

Hai Jo , ik heb het net even geprobeerd en je hebt gelijk, maar als je niet de link gebruikt en gewoon zelf www.tourhq.com intikt dan zoeken dan lukt het wel. Als u verder meer info nodig hebt laat u me het even weten aub

Hai Sandra, wat leuk , ik wacht je mailtje af .

Hoi Joan wat is je email ik kan m niet meer vinden

Het komt omdat er tourshq staat, met een s, en het is zonder s [emoji6]

Je kan me een privébericht sturen hier op wereldwijzer om contact gegevens uit te wisselen.
of op facebook Joan wijnaldum

Hai Sandra , laat nog even wat van je horen mijn emailadres is wijnaldum@hotmail.com, voordat je het weet is het Juli .

Groetjes Joan

Hallo Joan, ik heb je een mail gestuurd naar je hotmail account. Graag hoor ik van je. Fijne dag verder. Leonie

Beste Joan
Wat super cool zeg
Ik wil zelf erg graag naar het eiland verhuizen
Ben al aardige tijd met mijn vriend samen hij is Jamaican maar wij zijn niet getrouwd.
Heb je tips
Links
Of andere informatie voor mij om mijn dromen te verwezenlijken.
Ik ben nu bezig met een Youth program op te zetten wat ik graag naar daar wil brengen. Hoe werkt dat als je als zzper daar komt ?