Ik woon nu 4 maanden in Santo Domingo met mijn Dominicaanse vriendin. Ben hier gelukkig, geniet van het land, alleen zou graag wat meer sociale contacten willen ipv de vrienden van mijn vriendin! Ik hoop hier andere Nederlanders te vinden van rond mijn leeftijd (25) om eens een biertje te gaan drinken, te sporten oid.
Ik woon er NOG niet maar vlieg op 4 mei naar vanaf Havana naar SanDom met de bedoeling om er een poosje te verblijven en werk te zoeken. Het lijkt me een superstad. Het duurt nog even dus maar tegen die tijd zou ik het leuk vinden om alvast wat contacten te hebben.
Werk je ook daar, zo ja wat doe je?
Even off-topic, eind deze maand vlieg ik van Aruba naar Santo Domingo. Vanuit daar moet ik verder reizen naar Punta Cana wat is de beste optie en niet te duur qua transfer?
hallo chantal,
je kan vanaf airport eerst naar santo domingo gaan,ongeveer 30 min,dan ga je naar de 27 febrero,daar is caribe tour en kan je voor ongeveer 500 peso naar punta cana,ook kan je voor ongeveer €100 een binnelandse vlucht nemen,
prettige vakantie,
ton
Er is een nederlandse club in Santo Domingo. Zij hebben elke 1e maandag van de maand een samenkomen in ik geloof dat het Pal’apago heet. Het zit op het plein bij het huis van de zoon van Colon. Je kunt het herkennen aan een zwart mannetje op de gevel.
Wij zijn er geen lid van want wij wonen in Las Terrenas-Samana dus dat is me toch iets te ver voor een biertje te drinken.
Veel succes
Wilma
Mijn naam is Juan Carlos ben zelf dominicaans maar woon vanaf mijn tiende in Nederland. Ik ga vanaf de zomer met mijn Nederlandse vriendin in Santo domingo wonen dus misschien dat we dan wel af en een presidente met elkaar kunnen drinken. In welk deel van Santo domingo woon je? Ik zit zelf in de buurt van Megacentro.
hallo stefan, ik kom in april naar dominicaanse republiek. Ga naar mijn vriendin. Tegelijkertijd moet ik werk zoeken daar. ten eerste om mijn spaans op te vijzelen en ten tweede mensen die in het vastgoed zitten te zoeken.
Ben van plan om daar te gaan wonen. Misschien kan je mij wat van tips voorzien hoe en welke procedures ik moet ondergaan.