geadopteerde dominicaan zoekt werk/woonplek in DR

Hallo, ik ben als klein kind geadopteerd door nederlandse ouders. Ik heb een goede jeugd gehad in nederland maar de laatste jaren, ik ben nu 28jr, trekt DR steeds meer aan me. Nu heb ik besloten om mn Dominicaans paspoort weer te verlengen en naar DR gaan om daar werk te zoeken.

Nu wil ik het liefst al vanuit nederland een goedkope kamer o.i.d. vinden om in de beginperiode te kunnen huren.

Zijn er er mensen die ervaring hebben met goedkope woonruimte huren in DR? en zijn er mensen die mij verder opweg zouden kunnen helpen hiermee.

liefst in santo domingo omgeving trouwens maar zeker in het begin grijp ik alles aan qua werk en woning.

alvast bedankt!

Hi ben een dominicaan die momenteel in Nederland woont maar zich aan het voorbereiden is om terug te gaan naar Santo domingo. Mocht je vragen hebben ontremt wat dan ook kun je me altijd mailen en zal ik je zo goed mogelijk proberen te helpen. Wat wil je eigenlijk precies gaan doen daar en hoe lang wil je er blijven. Ik zelf ben 29 en woon hier al 20 jr en kan geen uitdaging meer vinden om hier te blijven dus heb ik besloten om met mijn nederlandse vriendin ons daar te gaan vestigen.

Mvg, Juan carlos

juancarlos_770@hotmail.com… mijn persoonlijke mail. je kan me hier altijd mailen