Hallo forum,
Welke Nederlands wonen in Davao City? ben zelf er net komen wonen en alhoewel ik wist hoe het hier was is het toch wel wat overweldigend…Wie zou er mij een beetje wegwijs kunnen maken of eens lekker te kletsen over het leven hier…uiteraard heb ik filippijnse vrienden maar een hollandse blik vind ik altijd zeer prettig
het ziet er naar uit dat ik een tijdje blijf aangezien ik net te horen heb gekregen dat ik pappa wordt! :cheer:
:dag: Marz
Allereerst gefeliciteerd met het feit dat je vader gaat worden !
De nederlander Jos Veenman heeft al een aantal jaren een eettent in Davao En op Samal eiland, klein stukkie varen vanaf Davao woont Pieter-Jan Vererffen, is eigenlijk een belg ,maar die spreken ook nederlands nietwaar. Ik zal hun e-mail adressen even in een privee berichtje naar je toesturen En als je eenmaal contact met Jos hebt gehad weet die waarschijnlijk wel of er nog meer nederlanders daar wonen, want Jos woont al zo 4 of 5 jaar in Davao.
Ik woon in davao city sinds een maand of 8 en ik kan je mijn email adres geven il woon vlak maast de sm mall en heb een auto dus we kunnen ooit eens afspreken als je wilt ? En in rizal street zit de restaurant de bonte koe daar is de eigenaar een Hollander jhon Smit en daar heb ik al heel wat Nederlanders en Belgen leren kennen
1 like
Overigens mijn e.mail is kreuk55@gmail.com en mijn tel nummer is09189466709 nico is de naam
Dank voor je bijdrage waffel. Nooit geweten dat er zoveel Nederlanders en Belgen daar woonden. Vraagje: hoe komen die aan de kost daar ?
Allemaal gepensioneerden of hebben de meesten een bizniz ?
ha die korikong
nou ik heb er toch wel een stuk of 15 ontmoet daar bij hennie smit en dan nog niet eens de belgen en andere europeanen geteld ,maar ik heb zelf wao en er zijn verschillende gepensioneerden en een paar mensen die een bissnis hebben maar die heb ik er niet zoveel ontmoet hoor gr.nico
hallo ik ben mike uit nederland hadt een vraag voor je ik wil in davao gaan wonen en een stuk grond kopen kan je dat op eigen naam zetten zonder problemen jij weet dat denk ik kan je mij een bericht sturen want ik wil het op mijn eigen naam niet op mijn vriendin dr naam als je leest hoor ik wel hoe of wat als je wild bedank al vast voor de info gr mike
Nee, als je niet de Filippijnse nationaliteit heb, kun je op eigen naam geen grond kopen.