Hoi!
Het is bijna zover! We gaan 10 dagen naar Cuba. Met een huurauto zullen we het land verkennen.
Onze reguliere navigatie werkt niet.
Welke kunnen we het beste uploaden? We hebben een iPhone, waarop Osmand navigatie niet werkt, HERE maps is niet gedetailleerd genoeg.
Iemand advies welke we het beste kunnen uploaden?
Alvast dank!
Een goede wegenkaart van Cuba?? Beetje old skool, maar toch echt een prima oplossing. En als het niet frustreert, kan het nog leuk zijn ook!
Ik heb verder op het forum al wel mensen gehoord over vooraf te downloaden kaarten…ga even kijken of ik verder nog iets kan vinden! Als je zelf al iets goeds vind…laat het hier dan ook even weten!
Hoi ik heb destijds (2011) kaarten gedownload met oruxmaps, werkte perfect.
Wij hebben laatst als tip van een reiziger de app ‘Galileo’ ontvangen!
Ach joh… maak je niet druk… Cuba heeft zo weinig wegen dat je er zelfs met de zeer ruwe kaartjes van de Lonely Planet prima rond kunt reizen… Bij twijfel vraag je het even en neem je gelijk wat lifters mee 
Ik ben erg wagenziek, dus kaartlezen is niet heel fijn, daarom wil ik liever een (gesproken) navigatie. 
Uiteindelijk hebben we toch Osmand gebruikt. Hoewel de navigatie het niet deed, de gedownloade kaarten waren zeer gedetaileerd!
Osmand schijnt op andaroid wel te werken.
De meeste lifters waren niet spraakzaam, ondanks onze pogingen tot gesprek.
Het viel ons op dat de meeste maar een paar kilometer meereden.