natuurparken west Amerika (september 2012)

Hallo,

Mijn naam is Michiel ben 53 jaar en wil medio september 2012 3 a 4 weken naar West Amerika en daar zoek ik een reismaatje voor. Hoofddoel is de natuur aldaar en het bezoeken van een aantal natuurparken. Daarnaast wil ik een a twee steden bezoeken voor maximaal 1 tot 2 dagen per stad. Enkel en alleen om een Amerikaanse stad te beleven. Vervoer bij voorkeur met een huurauto en de overnachtingen in eenvoudige middenklasse hotels/motels of lodges in/nabij de natuurparken.
Indien mogelijk activiteiten zoals raften/mountainbiken/wandelen op gezette tijden inlassen waarbij luieren in de zon niet uit de weg wordt gegaan. Wie is goed gehumeurd, heeft een proactieve instelling, is redelijk sportief in gesteld en heeft hier ook zin in?
Bij voorkeur iemand met een rijbewijs maar niet strikt noodzakelijk.

Ha die Michel

Na aanleiding van het plaatsen van mijn topic, kwam ik toevallig bij jouw bericht terecht. Ik ben Henk 57, weduwe en na aanleiding hiervan heb ik me toegelegd op reizen. Na een paar keer naar Azie te zijn geweest was ik nu aan het plannen om naar West-Amerika te gaan.

Waarom ik je benader zijn vooral de kosten die West-Amerika met zich meebrengen. Op mijn persoonlijke site West-Amerika had ik al wat voorbereidend werk gedaan. De vragen hiervoor zijn terug te vinden op mijn topic. Als je naar mijn Amerikasite gaat, dan zie je een voorlopige planning via de link route. Als je op de link kosten klikt dan zie je bij kosten een link naar een excelfile. Hier zie je het verschil wat het voor een individueel gaat kosten en wat het met 2 personen gaat kosten. Let wel, alles is nog in voorbereidende fase. Mountainbiken en wandelen is een van mijn hobby`s. Dit moet dus geen probleem zijn. Raften is een andere zaak.
Ik denk dat we de ruimte voor individuele activiteiten hiervoor wel kunnen inplannen
Ik ben culinair en goed gehumeurd aangelegd. Het laatste meer bepalend door anderen.
Je begrijpt, dat een reis als deze, veel incassovermogen dient te hebben…
Je zit trouwens de hele en/of gedeelte van de reis op elkaars lip.
Zie je me toch als kandidaat zitten, kijk op mijn amerikasite en geef je mening.
Voor mij zijn de parken de Highlights.
De invulling in zijn totaliteit kan veranderd worden.
Misschien heb je andere Ideeën over de route.
Iets meer over mij te weten komen.
Kijk dan op zitterdonline.nl
Ik neem aan, als je geïnteresseerd bent dat we via een individuele afspraak elkaar leren kennen.

Met vriendelijke groet
Henk
[EMAIL=“vakantie2012@zitterdonline.nl”]vakantie2012@zitterdonline.nl