Naturisme in Taiwan (!)

Hoi lieve lieden…

6 oktober vliegen vechtgenoot en ik voor een ca. 4 mnd fietstocht naar/door Taiwan.
Nu weet ik dat er naturisme mogelijk is in Taiwan via Goegel), maar is hier iemand die daar (als het kan persoonlijke) ervaring mee heeft.
Plaatsen enzo…

En dan zoeken we nog daar (in Taipei zo rondom de 8e oktober)2 goede fietsen voor weinig. Wie weet iets?

HG

Chris@Hanny

Ik weet niet hoe betrouwbaar deze website is, maar volgens Winterzon Taiwan is het niét toegestaan. Zelfs niet topless… . :confused:
Ben benieuwd naar je ervaring!

Ik meen een fietsverhuur te hebben gezien in Daan park.

Voor naturisme is Azie bepaald geen geschikt continent, zover ik weet is het nergens in zuid-oost azie toegestaan. En als het wel gebeurd is het toch meest binnen de muren van een resort.

In Filippijnen heb ik ( hoewel het verboden is) wel een aantal toeristen op afgelegen strandjes aan naturisme zien doen. Omdat filippijnen uit duizenden eilanden bestaat is er op ieder eiland wel een verlaten strandje te vinden. Nooit gelezen dat iemand voor naturisme is veroordeeld daar.

@ Zaan gaan we uitproberen. Maar voor 4 maanden een fiets huren? Maar wie weet een huur/koop iets…
We hebben nu 4 naturist resorts gevonden…
Maar niet de kosten daarvan.
We zijn niet echt “low budgetters” maar we moeten het er wel voor over hebben…
Nog iets meer dan 30 dagen…
Best we spannend…
Thx