Nationale parkkaart, nieuw of tweedehands kopen?

Nou als die pas echt zou bestaan zou ik een gelukkig mens zijn geweest…had ik wel meer voor over gehad dan 25 dollar!!
Zon hoeft niet eens te schijnen, maar de heft van je vakantie stortregen, hagel en sneeuw…da’s dan weer het andere uiterste…

Ze zouden een wet moeten maken om dit soort onrecht in de toekomst te voorkomen!! Dat je bijvoorbeeld bij >75% slecht weer al je geld terugkrijgt en tussen de 25 en 75% de helft of zo… :wink:

Dat idee kan ook alleen maar uit nederland komen. :stuck_out_tongue:
Als het een beetje gaat sneeuwen staat ons hele land vast en de mensen maar klagen dat ze compensatie van de NS willen. Het volgende is zeker dat automobilisten geld terug willen van de pomp en de wegenbelasting.

Not familiar with irony? :slywink:
Never thought somebody would take this for serious… although, maybe the Dutch :wink:

Enfin, ik hou nu de aanbiedingen op MP in de gaten om 'n parkpas te kunnen scoren. Denk dat de prijsverschillen komen omdat sommigen 'n familiepas hebben ipv 'n 1 persoonspas.

[edit]off-topic gedeelte verwijderd, gelieve terug naar de discussie over de parkpassen[/edit]

Tuurlijk, álle Canadezen verblijven het hele jaar in een NP…(!)
Eerlijk gezegd voelt dat wel zo als je hier woont, maar dat is een ander onderwerp :slight_smile:

't Is een kwestie van beleving. Als jij een jaarpas koopt wil je er dus het hele jaar gebruik van kunnen maken (daar heb je voor betaald en alle Canadezen doen dat tenslotte ook…)

Het feit dat, als je >4 dagen in zo’n park rondhuppelt, je goedkoper uit bent met zo’n pas dan met een dagkaart is niet economisch genoeg??

't Is het systeem wat zo gemakkelijk te bedriegen is, en als lepe Hollander wil je daar natuurlijk ge(mis-)bruik van maken.
Niets meer en niets minder…

Rob