Hallo,
Kent iemand een goed en betrouwbaar bureau in Kampot waar we een trip naar Bokor kunnen boeken?
Bedankt
Silvia
Hallo,
Kent iemand een goed en betrouwbaar bureau in Kampot waar we een trip naar Bokor kunnen boeken?
Bedankt
Silvia
Ik heb Bokor vorig jaar gedaan
We hebben een scooter gehuurd en dit volledig op ons eigen gedaan, wat echt de moeite was!
Neem eens contact op met hotel Rikitikitavi, http://www.rikitikitavi-kampot.com/, een nederlandse Denise die samen met haar Brit, Dom, eigenaar is. Zij kunnen je vast helpen. Je hebt dan ook direct een comfortabel hotel en heel goed restaurant.
In Guesthouse Street kun je bij aankomst voor de volgende dag op diverse plekken een tour boeken, volgens mij circa $16. Samen in een minibusje. Zelf een scooter huren geeft veel meer vrijheid en kost je $10 a $15.
Ik zou ter plekke boeken, de avond vooraf, en dan even kijken naar de weersvoorspellingen. Er blijft wel eens bewolking rond Bokor Mountain hangen en dan kan het boven fris en vochtig zijn terwijl het op zeeniveau heet en zonnig is. Dus neem iets met lange mouwen mee. Zelfs tijdens het droge seizoen kan het regenen, daarom heb ik mijn bezoek aan Bokor destijds een dag uitgesteld, want ik ben een mooiweerfotograaf…
En zeker de moeite. Kampot is ook een heerlijke ontspannen plaatsje om te vertoeven.
Johan