Bako NP overnachten

Hallo,

Ik zou graag 2 dagen naar Bako NP gaan en dus een nacht in het park blijven. Zie op internet wel gegevens over de accommodatie, maar zie nergens waar ik het kan boeken. Zie wel een telefoonnummer, maar ben op zoek naar een email-adres.

Alvast bedankt!

Hey!

Bedankt voor je reactie, maar had die site inmiddels inderdaad ook gevonden. Heb al geboekt! Jij de bevestiging inmiddels ook ontvangen?
Vast wel.

Groetjes!

Hey! Ja, ik heb al wel een bevestiging ontvangen. Maar dat duurde toen ook wel een aantal dagen, dus nog even geduld hebben denk ik. Suc6!

Je kunt ook in Kuching naar het kantoor van de Forestry Department gaan (naast lokale vvv kantoor) en daar de kamers boeken.

Wanneer gaan jullie ? Ben er ook over aan het denken en het is natuurlijk makkelijk als ik een review uit eerste hand heb :slight_smile: ?

Ga zelf eind April voor 5 weken :smiley:

Accommodatie in Bako is erg basic. Wij hadden een vierpersoonskamer voor zijn tweeën met boven ieder bed een fan en de badkamer was buiten en had een koude douche. Je moet er dus niet teveel van verwachten, maar wij dachten het is toch maar voor een nachtje. Maar er waren ook nieuwe lodges gebouwd en er werd gewerkt aan een nieuw hoofdgebouw, dus misschien kun je eens informeren bij het kantoor in Kuching of je deze nieuwe kamers al beschikbaar zijn.

Het eten bij HQ is de enige optie om te eten of je moet je eigen kooktoestel meenemen. Je kunt van een buffet kiezen wat je wilt eten en aan de hand van de hoeveelheid en wat je op je bord hebt word de prijs bepaalt. Let vooral op de apen daar die willen er nog wel eens met eten vandoor gaan. Maar er waren ook nieuwe lodges gebouwd en er werd gewerkt aan een nieuw hoofdgebouw, dus misschien kun je eens informeren bij het kantoor in Kuching of je deze nieuwe kamers al beschikbaar zijn.

Ons verslag van Bako kun je hier lezen:
http://sjraarsandra.ontheroad.to/show/kuching-bako-np-en-orang-oetans

En voor de liefhebbers een filmpje ook door mij gemaakt:
[ame=“Bako National Park - YouTube”]YouTube - Bako National Park[/ame]