Is het mogelijk om de Nasca lijnen te bezichtigen als we op doorreis zijn van Ica naar Arequipa?
Zo ja, waar laat je je bagage als je geen hotel in Nasca hebt?
Is het mogelijk om de Nasca lijnen te bezichtigen als we op doorreis zijn van Ica naar Arequipa?
Zo ja, waar laat je je bagage als je geen hotel in Nasca hebt?
Als je de openbaar vervoerbus pakt van Ica naar Arequipa dan is het niet mogelijk te stoppen om de vlucht te maken, en daarna met dezelfde bus door te reizen naar Arequipa. De meeste bussen stoppen wel in Nasca, maar dan voor 5 of 10 minuten om wat mensen in en uit te laten stappen, maar meer ook niet.
Je kunt een bus pakken van Ica naar Nasca bijvoorbeeld de maatschappij Cueva of Soyuz voor 10 soles die elke 30 minuten vertrekke , en dezelfde avond de bus pakken naar Arequipa. De baggage kun je achterlaten op het vliegveldje van Nasca, achter de balie van de vliegtuigmaatschappij.
Vanaf Nasca gaan er in de avond vele bussen naar Arequipa, reserveren op voorhand is eigenlijk wel nodig, aangezien de meeste bussen vanuit Lima komen en in Nasca slechts een tusenstop hebben
Hoi,
Wanneer wil je gaan? Het bericht hierboven is inderdaad een alles omvattend bericht. Ikzelf ben via Dos Manos naar Nazca geweest. Ik had de nachtbus + een hotelletje. Nazca is niet het mooiste dorp, maar door er een nachtje te verblijven voelde het toch rustiger met het reizen en de spullen die ik gewoon in het hotel kon laten. Ik heb tijdens het reizen in Peru veel gebruik gemaakt van de site: www.aboutcusco.com Geeft handige algemene informatie, het hielp me echt!
Wat is je plan? Ik ben bijna Bolivia door en ga dan richting Buenos AIres. Als je nog tips hebt!
Groeten,
Sharon