Hallo,
Mijn naam is Amber, ik ben 18 jaar en kom uit Zoetermeer.
Over een aantal dagen hoop ik mijn havo diploma in ontvangst te mogen nemen. Het plan was dat ik komend jaar verloskunde ging studeren, maar helaas ben ik niet door de selectie gekomen en ga ik nu een jaar verpleegkunde studeren.
7juli vertrek ik naar Uganda om daar 2 weken ontwikkelingswerk te doen.
Als ik terug kom op 22juli zou ik graag als nanny aan de slag willen. Dit kan ik helaas maar doen tot 1 september gezien het feit dat ik dan begin aan mijn studie. Ik heb veel ervaring met oppas werk en doe dit al vanaf mijn dertiende. Ik pas vooral op buurkinderen en de kinderen van mijn voormalig docenten. Ik vind het erg leuk om met kinderen om te gaan en ben bereid hard te werken indien nodig.
Dus bent u op zoek naar een lieve, enthousiaste nanny voor eind juli - de hele maand augustus, stuur mij dan gerust een mailtje of reageer op dit forum! Als u meer informatie over mij wilt hebben kunt u mij ook gerust mailen. (am_chey@hotmail.com)
Ook ben ik altijd opzoek naar gezinnen die een oppas nodig hebben. Dit liever wel op fietsafstand. Verder ben ik zeer flexibel en altijd in voor een uitdaging.
Groetjes,
Amber