Hai allemaal,
Ik wil dolgraag naar Nepal, maar liever niet alleen. Als ik een leuke reisgenoot kan vinden, zou ik graag eind sept. 2007 weggaan richting Kathamandu. Daar eventjes acclimatiseren en daarna het Annapurna Cirquit lopen, daarna nog een weekje of 2 om Pohkara, Patan, CP national park te bezoeken en evt te raften en cultuur te snuiven. Daarna door met bus/ trein naar Lhasa om daar de ultime Tibet- experience te ervaren. En dan?? ligt aan de tijd en het geld, Maar zou best terug willen treinen via Beijing en Moskou (trans mongolie express) of misschien heb jij een beter/ leuker idee…??
Ik ben 24 jaar oud, vrouwelijk, en woon in Brabant. Ik heb wel ervaring met verblijf in het buitenland, maar nog niet met de backpack. Ik hou van relaxed reizen en meer ergens zijn om het leven daar te ervaren dan zoveel mogelijk te zien om thuis over op te kunnen scheppen. Cultuur en natuur staat in deze reis bovenaan, maar ook relaxen en grenzen verleggen (raften…eindelijk die bungy jump maken??) staan op de lijst. Verder schrik ik niet van wat spirituele verdieping in hindoeisme en boedisme, maar ik hoef niet 8 weken in stilte zen te zitten wezen…
Kun jij je vinden in deze (globale plannen) en ben jij ergens tussen de 24-34, m/v?? alles is bespreekbaar, nix ligt nog vast, is veel leuker om met zn tweeen te doen.
Ik hoor het graag gauw, via pm of mail naar bloem29-forum@hotmail.com