Naar Tenerife Voor 3 Maanden

Hai allemaal,

Als alles goed gaat ga ik in november naar tenerife voor 3 maanden. Om te werken en naar mijn vriend te gaan.
Dit jaar ben ik al 2 keer op vakantie naar tenerife geweest.
Gaat er nog iemand in deze maanden???
Ik zou het leuk vinden om iets te horen.
liefs Robin ik ben een meisje van 17 jaar geboren op 23 mei 1986.

Hola!

Wat leuk om te lezen dat er nog iemand is met een vriend op Tenerife!
Ik ben zelf 20 en ben dit jaar ook 2 keer naar Tenerife geweest om mijn vriend te zien. In december komt hij naar Nederland om kennis te maken met de kou :D. En ook kennis te maken met mn familie.
Ik las dat jij er voor 3 maanden heen wilt. Waar ga je precies werken en wonen? Mijn vriend woont in Las americas (arona). In april ben ik van plan in Tenerife te gaan samen wonen met hem. Hij is al een beetje aan het rond kijken voor een huisje en in de vakantie hadden we al een paar kleine dingetjes gekocht voor dan.
Ik wens je alvast heel veel succes in november!

Groetjes Davina

Hoi Gemini!

Wat leuk om te lezen dat je deze plannen hebt! Het moet toch een droom zijn om op Tenerife te wonen? Wat jij nu doet, heb ik 5 jaar geleden gedaan, alleen was dat naar Denemarken verhuizen. Helaas ben ik weer terug, dat gaat soms zo, maar het was het allemaal waard. Jammer dat sommige mensen alleen vreemd reageren als je zegt dat het buitenland een grote aantrekkingskracht op je heeft.

Ik begin over 2 weken met een Spaans cursus, hier in de buurt. Ik heb al wel een schriftelijke cursus van het NTI, maar ik vind dat je toch met anderen moet kunnen praten. Je zou eens moeten kijken op www.donquijote.org als je wilt. Daar staan taalcursussen op bijvoorbeeld Tenerife aangeboden. Ik hoop daar volgend jaar een paar weken naar toe te kunnen. De prijzen zijn super!

Groetjes, Terry

Ik geloof dat ik Davina bedoelde, maar Gemini, jij ook veel succes. Volg je hart!

Groetjes, Terry