Hallo,
Eind november gaan we voor veertien dagen naar Tenerife, om onze droom nog eens goed te bekijken als dit wel mogelijk is.
We zouden graag verhuizen naar ginder, maar zijn niet meer met ons tweetjes, er is een zoontje van bijna drie bij.
Dus moet je wel realistisch blijven, hé,
Is er iemand met ervaringen ivm emigreren of vrienden of familie die die stap ondernomen hebben???
Of soms tips voor ons???
Momenteel sta ik ook in contact met mensen die ginder wonen of een tweede verblijf hebben.
We zullen zien, wat er gebeurt, mijn man is heel positief, maar ik begin soms wel te twijfelen, ja typisch vrouw denk ik ook,
zo vele groetjes en alvast bedankt, zo wie zo krijg je altijd een mailtje terug
groetjes van een belgisch gezinnetje
compi
Ik ben verhuisd naar Zuid Spanje, maar mijn gezinssituatie was heel anders, want ik ben alleen gegaan. Dat maakt natuurlijk een wereld van verschil.
Waar ik met een kind toch zeker op zou letten is of er de mogelijkheid tot internationale school in de buurt aanwezig is. Spaanse scholing is namelijk niet denderend goed…
Liefs,
Carolina
Beste Compi,
Wij zijn 9 jaar geleden in Tenerife gaan wonen, en hebben nu een groot restaurant bedrijf. Twijfel of het ooit goed zal gaan blijft altijd, dat weet je pas als je het ooit gedaan hebt. Ik heb een site opgezet met de nodige informatie, mischien iets voor jullie. www.tenerife-plaza.com.
Hoop dat je daar wat aan hebt.
Met vriendelijke groeten Nora Geijp
hallo Nora,
Bedankt, om die tip te geven, maar heb al eens geprobeerd om die overschrijving uit te voeren, maar dat rekening nummer wilden ze niet aanvaarden via banksite, raar hé. Zal nog eens proberen.
Ben jij dan de eigenares van de Chill Out??? Wat een mooie zaak zeg, mijn schoonouders spraken daar begin dit jaar ook over. die waren ginder voor een week. Wij waren vorig jaar in december voor een weekje in Costa Adeje. ook een mooie buurt.
Maar dit jaar gaan we voor veertien dagen naar Oasis golf resort, ken je dat??? Is dit goed, het is een appartementje all in, want met het kindje mee is dat wel plezanter. Dus nu zitten we niet ver van jullie.
Is het ok als we eens zouden langs komen bij jullie, zeker zo wie zo om iets te drinken of eten, want alles ziet er lekker uit. Wij komen af van 27 november tot 13 december!!!
zo, vele groetjes compi
doei