Naar Egypte in november

ik zit met een vraagje
wij gaan voor het eerst naar egypte in november (12 de)en nu vroeg ik me af hoe zit het daar met de temperatuur
-pakken we zomerkledij in
-is het nog lekker snorkelen of heb je een wetsuit nodig
wie mij bij dit zou kunnen helpen
alvast bedankt
grt saskia:zon02:
wij gaan naar hurghada

De watertemperatuur in Hughada zal rond die tijd ongeveer 25 graden zijn. Je kan daar nog in snorkelen zonder wetsuit, maar zelf vind ik het fijner om wel een pak aan te doen omdat je het dan net wat langer vol houdt. Pakken zijn overal te huur.

Overdag kan je meestal gewoon in een T-shirt rondlopen. 's Avonds kan het lekker zijn iets met lange mouwen aan te doen. Ik ben wat dat betreft een koukleum: zodra het temperatuurverschil tussen dag en avond redelijk groot is heb ik 's avonds altijd wel een vestje nodig. Ookal is het dan nog altijd stukken warmer dan in NL!

1 like

Hoi Hoi,

Het is nu heerlijk in Hurghada, ik woon er namelijk.
De temperaturen liggen nog rond de 30 overdag, savonds wel een frisser windje maar een vestje is genoeg, dus dikke truien zijn absoluut niet nodig, het water is ook heerlijk! Toevallig nog zin om enige excursies te doen? bekijk dan onze site eens www.completetravel.nl
Als ik je niet meer spreek wens ik je in elk geval een heerlijke vakantie…

1 like

hoi , bedankt voor je reactie
jullie website is hoogst aantrekkelijk maar kunnen we ook ter plaatse bij jullie terecht voor die excursies alvast bedankt voor info
nog 2 weekjes het is echt wel aftellen nu :dag:

Hoi Hoi,

Jullie vertrekken zeker al snel, kan me voorstellen dat je er al veel zin in hebt en niet kunt wachten:zon02:
Je kan ook ter plaatse boeken, je kan contact opnemen met mij via 00201114554435 (smsen is niet zo duur)
We hebben altijd veel Nederlanders op onze excursies, dus gezellig is het altijd wel
Groetjes Denise

hoi nr is genoteerd bedankt voor de reactie en misschien tot binnen 2 weken
:zon:

Het lijkt ons in elk geval leuk jullie te ontmoeten, anders wensen wij je een super vakantie toe, op het moment is het zo’n 32 graden met een heerlijk windje!!

Hoi Denise,

Doen jullie ook excursies voor 1 persoon? Of is het zo dat ik met een groep mee ga?

Groetjes:cheer:

Hoi Muchacha, het ligt er een beetje aan wat je wilt gaan doen en wie er dan allemaal op dat moment meegaan… Prive excursies zijn ook mogelijk, maar dat is dan weer erg prijzig voor 1 persoon. Had je onze website www.completetravel.nl al bekeken?

Hoi Denise,

Ja, heb net jullie site gekeken en de reacties. Misschien moet ik maar iemand meenemen.ahahaa Ik kom zo vaak in Egypte maar heb Luxor nog nooit bezocht…vandaar…Ben over 2 weken in Hurghada

Btw. er zijn ook meiden op het forum die niet in Hurghada wonen, maar regelmatig daar heen gaan :slight_smile:

Groetjes van een stadsgenoot uit het parel van het zuiden :cheer:

Muchaha; jij had Luxor nog nooit bezocht? Schande!!!
ik hoop dat je er aan toe komt en doe IEDEREEN de groeten van mij :wink: