Ik ben echt toe aan een vakantie in een lekker warm land, ongeveer eind april. Daarbij heeft buiten Europa mijn voorkeur. Toch net iets meer kans op warm weer. Egypte bijvoorbeeld, maar het kan ook nog verder weg. Ik ben gek op lekker eten, strand, zwembad en uitgaan maar wil ook wel wat van de omgeving zien en af en toe een beetje actief mag ook wel. Kortom, ik ben van alle markten thuis. Mijn voorkeur voor een reisgenootje is een hetero-sexuele vrouw (of homo-sexuele man) van 22 jaar of ouder. Het leukste is nog met een groepje te gaan.
hallo sweetlake,hierbij een reactie van een homo sexuele man,die ook eind april,of begin mei naar egypte wil gaan.lekker genieten van zon zee strand
sex,en de omgeving.
mijn bedoeling is 21 dagen all inclusief.
intresse bel 0653399525.
groetjes peter.
Hoi Peter (en iedereen die dit leest)
Mijn bedoeling is 1 of 2 weken. Kan helaas geen 3 weken betaald vrij krijgen. Ook ben ik niet op zoek naar sex op mijn vakantie en zou het dus ook niet leuk vinden als mijn reisgenoot daar wel naar op zoek is. Het moet gewoon een leuke ontspannen vakantie zijn!
Groetjes Mariska
Hoi Mariska,
Misschien interesse in de singlerondreis/strandvakantie Sri Lanka met Fox? Vertrek is op 12 mei. Een weekje vol mooie excursies met na afloop nog een heerlijk weekje strand. Overigens half pension en veel excursies zijn inbegrepen! Bij data/prijzen kun je zien wie er zich al hebben opgegeven. Ik heb zelf een erg goede ervaring met een singlereis van Fox. Voor meer info zie www.singlemaarnietalleen.nl Veel leesplezier!
Groetjes Tilly.
hallo mariska.
ik lees net je reactie van mijn advertentie,dankjewel daarvoor.
dat ik zo laat reageer ligt aan het uwv,want ik kreeg geen groen licht om weg te gaan,want ik ben lichamelijk lichtgehandicapt,en kan helaas niet meer werken,vandaar dat ik iemand zocht,die met mij mee wilde,omdat je met tweeen goedkoper uit bent met de hotelkamer.
ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.
groetjes peter.
hey peter
heb wel interesse in je voorstel !