Hallo
Wij gaan komende zomer naar Bali. We verblijven en Sanur en we vroegen ons af of je ook met een bootreis naar de Gili eilanden kan.
En zoja vanwaar die boot vertrekt??
Alvast bedankt!
Groetjes!!:zon02:
Hallo
Wij gaan komende zomer naar Bali. We verblijven en Sanur en we vroegen ons af of je ook met een bootreis naar de Gili eilanden kan.
En zoja vanwaar die boot vertrekt??
Alvast bedankt!
Groetjes!!:zon02:
Hallo oilily,
Er vertrekt oa een boot vanuit Pagangbay kijk even onder de volgende link
Mijn vrouw en ik hebben erg genoten op Gili air, veel plezier
Hallo oilily,Er vertrekt oa een boot vanuit Padangbai kijk even onder de volgende link
Mijn vrouw en ik hebben erg genoten op Gili air, veel plezier
Hallo,
Je kunt gewoon vanaf Sanur met de boot naar Gili Trawangan. Ik heb zelf deze boot geboekt via mijn hotel in Gili maar er zijn ook hotels op sanur of reisbureau’s die dit voor je kunnen regelen. De bootmaatschappij pikt je ook op vanaf je hotel.
Er vertrekken (zowel snelle als langzame) boten naar de Gili Eilanden vanuit Tanjung Benoa, Sanur, Kusamba, Padang Bai, Seraya en Amed.
Op straat - zeker in Sanur - loop je overal tegen de folderhouders of verkoopagenten aan. Deze zijn vaak duurder dan zelf boeken. Dus, even een folder meenemen, bellen en om korting vragen. Ga er van uit dat een enkeltje p.p. voor een snelle boot ca. Rp. 450.000 / 500.000,- zal bedragen. Meeste boten vertrekken 's ochtend vroeg (08.0 / 08.30 uur) en de overtocht zal iets van tussen de 1u15min tot 1u45minuten bedragen, afhankelijk van waar je vertrekt.
De kosten voor de langzame boot (Perama) bedraagt Rp. 120.000,- p.p. Deze vertrekt 's middags rond 12.30 uur uit Pading Bai en komt pas na 18.00 uur bij Gili Trawangan aan. Heeft wel een zonnedek en er wordt een buffetlunch neergezet.
Hallo Allemaal!
Bedankt voor jullie snelle reactie! We gaan voor het eerst naar Bali toe dus zijn een beetje aan het uitvogelen hoe en wat allemaal! Heel erg bedankt hier hebben we zeker wat aan!
Groetjes
:cheer: