Naam is google bar

Hallo

Omdat ik zo stom ben geweest me hier met mijn volledige naam in te loggen ben ik nu google baar?? Nu heb ik aan mijn moderator raad gevraagd en die heeft mij aangegeven dat ik hier moet aangeven dat ik mijn naam laat veranderen in **** is het de bedoeling dat ik daarna een nieuwe account aanmaak?? Of blijft deze dan staan en kan ik dan een andere naam gebruiken, ik heb mijn naam al eerder veranderd, en me achternaam weg gelaten, maar alsnog krijg ik alle oude informatie met volledige naam zichtbaar op google???

Bij voorbaat dank, excuses voor het ongemak, ik heb er zelf nooit goed over nagedacht

Groetjes estero

Als je genoegen neemt met je huidige forumnaam, is er niets aan de hand.

Het is inderdaad mogelijk dat als je op je volledige naam zoekt er nog steeds treffers worden gevonden in Google. De zoekmachine zoekt namelijk niet op dat moment alle sites af, maar alleen de sites in z’n geheugen. Ze hebben namelijk speciale servers om het hele internet af te speuren en op te slaan op de eigen harde schijven. Zo kan het dat de oude naam volgens Google nog op pagina’s staat, waar deze echter allang niet meer staat op WereldWijzer.

Geen zorgen, de naam zal er niet eeuwig blijven staan. Zodra de Google-bot opnieuw de pagina’s bezoekt, zal 'ie de nieuwere versie opslaan en gebruiken voor de zoekresultaten. Soms kan dit wel een maand, of zelfs nog langer duren. In het gunstigste geval een week. Het is dus een kwestie van geduld.

Niet dat ik het er enorm wil inwrijven, maar het leert toch wel om je bewust te blijven van je internet-identiteit. Als je niet gevonden wil worden, moet je niet je gegevens al te overduidelijk gebruiken. Aan de andere kant: als je niets verkeerds zegt of doet, maakt het ook weinig uit of je ‘Googlebaar’ bent. :wink:

Dankje voor het beantwoorden Jurjen!

Jurjen helemaal waar, en inderdaad zoals ik al zei niet echt slim van mijzelf, niet dat ik zoveel bijzonders heb geschreven, en dat het 1 of ander staats geheim is, maar goed het voelt niet al te prettig vandaar mijn vraag, maar natuurlijk helemaal waar dat het niet handig is je complete naam te gebruiken, vriendelijk bedankt voor het uitleggen, en de moeite om antwoord te geven op mijn vraag. Groeten Ester

Hoi Esther,

Binnenkort is de informatie er gelukkig weer vanaf!

Groetjes,
Imke