Ik ben al een poosje bezig om contact te krijgen met de helpdesk maar vind het gebruik van deze site niet echt makkelijk. Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen en ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen. Alvast dank voor jullie hulp. Groetjes, Loes
Hoi Loes
Beste kans maak je door Lotte: http://www.wereldwijzer.nl/member.php?u=355890 een berichtje te sturen.
Dank je wel. Ik ga het proberen. Heb intussen al een beetje vreemde reactie gekregen dus wil mijn eigen naam kwijt op dit forum…
Snap ik.
Er was een admin team dat dit soort zaken altijd afhandelde maar dat is er momenteel niet meer. Vandaar dat er nu dingen niet gaan zoals zou moeten.
Overigens je account wissen geen goede optie want dan blijft je naam zichtbaar (dus vindbaar). Is dus belangrijk dat je eerst je naam laat wijzigen.
Hoi Loes aan welke gebruikersnaam had je gedacht,dan kan ik die voor jou even aanpassen.
Laat maar iets weten hieronder !
groet,georgessiam.
Hallo Georgessiam, intussen heeft Lotte ook gereageerd en ik heb haar gevraagd om mijn naam te veranderen in seol. Ik hoop dat het lukt. Dank je wel alvast voor je hulp. Overigens vind ik het gebruik van deze site helemaal niet makkelijk. Ik probeer nu te zien of dit een privé bericht is of een openbaar bericht en kan dat ook niet vinden. Het lijkt openbaar. Groetjes, Loes
Hoi Loes,de gebruikersnaam seol is niet beschikbaar!
Mag ik je account veranderen in seol1???
[quote=“georgessiam, post:7, topic:159582”]
Hoi Loes,de gebruikersnaam seol is niet beschikbaar!
Mag ik je account veranderen in seol1???[/QU
Ik begrijp dat dat al gebeurd is. Dank je wel!
Dat is met alle plezier gedaan Loes!
Met vriendelijke groet
Georgessiam
Hoi! Ik wil ook graag mijn gebruikersnaam wijzigingen in Judithl Is die nog beschikbaar?? (Anders Judithl03 ) bedankt alvast!
Hoi Judith,
Ik heb ondertussen je gebruikersnaam aangepast,kan je in de toekomst als je nog met vragen zit betreffende je account een berichtje posten in de Helpdesk overige vragen
Bedankt bij voorbaat.
Met vriendelijke reisgroeten
georgessiam Forum Admin.