Motormaatje gezocht 2008

Ik zoek een motormaatje voor de zomer 2008.Door werkomstandigheden gaan de gebruikleijke vrienden niet mee :frowning:

Ik ,vrouw 42 lekker rustig touren ,tentje of vrij kamperen al naar gelang het weer.Doel nader overeen te komen maar voorkeur gaat uit naar Om nou eens eindelijk die noordkaap te halen.

Wie oh wie…?

hoi

Ik wil graag in de periode juli/augustus naar de noord-kaap gaan en deze ook daadwerkelijk halen!!! Ik wil echter wel via de baltische landen en finland gaan en vervolgens terug via Noorwegen.

In mijn vriendenkring willen of kunnen (veel hebben sport motoren) de meeste niet naar de Noord Kaap gaan, dus als je interesse hebt hoor ik het wel mijn e-mail adres is [EMAIL=“ditmarvanwijk@hotmail.com”]ditmarvanwijk@hotmail.com

groetjes Ditmar

Hallo,
Ik heb plannen om eind juni/begin juli in Noorwegen rond te touren. Was nog niet zover dat ik de noordkaap als bestemming had gedefinieerd, maar dat is zeker bespreekbaar.

Had het idee om langs kampeerhutten te reizen, die zijn er plenty en heeft als voordeel dat je je kleding kunt drogen als er weer eens een dagje regen geweest is.

Hoor graag meer over jouw plannen

Hoi, richting Noorwegen spreekt mij wel. Veel grindwegen richting Noordkaap is niet mijn motordirekt geschikt voor, tenzij ik toch een allroad motor heb. Misschien reis ik een deel mee. Ben niet echt een kampeerster, tentje en koken in een pannetje. Blokhut lijkt mij een optie en uiteten. Hoef niet elke dag afgewisseld met brood. Ben vrouw 55 jr, een beetje avonturier en zelfstandig.
Mss een meeting organiseren.

ik wil ook wel een stuk mee, tot aan de onverharde wegen, dan kan ik (mijn motor) niet verder. ik ben man, 32jr. ik heb een tentje, slaapmat en hou van kamperen, maar kampeerhutten vind ik ook goed. als er een meeting komt, doe ik mee.

Motormaatjes.,

Ik zoek een motormaatje(s) voor een tocht naar via (in overleg) Noordkaap (Baltische staten)
IK heb wat met het noorden en het oostblok. Drie jaar geleden de noordkaap twee jaar geleden de baltische staten en vorig jaar de Oekraine.Ben man 60 jr en getrouwd.
Men vaste maat is afgevallen voor verre tochten. Onderdak tent hutten etc low b afhankelijk
van de omstandigheden. Zou dit jaar eigenlijk naar Dakar maar daar had men vrouw wat bezwaren tegen door de toestand in Mauretanie.Ik hoor wel er zal vast wel iets vallen te regelen. Er moet wel (klik)zijn.
Klaas.

p.s. Het asphalt houd achter de noordkaap pas op. [EMAIL=“klaashpater@hotmail.com”]klaashpater@hotmail.com

Ik was vorige zomer in Noorwegen tot in Steinkjer.Ook van de hoofdweg afgeweken en ±1500 km grindwegen gedaan.Ik ben 53 j en rij met een Honda GL1500 gold wing en dat was,mits wat opletten,geen probleem…vraag me dus af met welke motor jij rijd.Groeten

Het schijnt ook mogelijk te zijn om met je motor (Fazer) Enduro te doen, maar ik vind niets aan.

heee ben je nu al op die noord Kaap geweest ?
gr Paul