Motoravonturiers opgelet: Wildcamperen Engeland / Schotland Mei 2011 !

Deze oproep is bestemd voor motorfietsbezitters die graag willen gaan (wild) camperen. De bestemming is het engelse lake district in Cumbria en de Schotse westkust boven Glasgow. De exacte vertrekdatum is nog niet vastgesteld maar zal naar waarschijnlijkheid rond 8 Mei liggen, en de duur is +/- 16 dagen. De bedoeling is waar mogelijk wildcamperen (Wat doorgaans toegestaan wordt) en anders op een camping overnachten. Indien onvermijdelijk zal er overnacht worden in B&B’s. De focus ligt echter op het wildcamperen en het echt aan onszelf overgeleverd zijn, wat gepaard gaat met gezellige avonden aan het kampvuur en zelf eten bereiden etc. Ik probeer de groep minimaal 4, maximaal 6 personen sterk te maken. Ik heb deze reis vorig jaar ook gemaakt en het beviel zo goed dat ik het dit jaar nog een keer wil doen. Let op; je moet echt zelf over een motor beschikken. Achteroppies kunnen niet mee want de motoren zullen flink bepakt zijn waardoor er geen ruimte is voor mensen achterop!

Mocht je meer info willen stuur me dan een mailtje en ik zal je nog veel meer vertellen over deze fantastische reis :biggrin:

Wat ik vergat te melden is dat dit een relatief goedkope bestemming is. Vorig jaar heb ik net geen 1000 euro uitgegeven en dat was inclusief alle brandstofkosten en het retourtje op de boot!

Even het topic weer een beetje bovenaan zetten…

Voor wie twijfelt, stel gerust je vragen, ik geef altijd antwoord!