Voor de natuurliefhebbers en eco-toeristen onder ons: wat is nou het mooiste natuurgebied wat jij hebt bezocht in Thailand?
ik kan moeilijk kiezen in noord thailand heb je prachtige natuurgebieden om van de diverse marine parken nog maar te zwijgen maar ik vind vindt het Khao Sok en het Erawan natuurgebied erg mooi
Ook al ben ik een fan van het noorden van Thailand,maar ik ga ook me in de redenering van Dirk dat het natuurgebied rondom de Erawan watervallen erg mooi zijn.Het volgende zou ik zeggen,Doi Inthanon met zijn mooie watervallen oa:Mae Klang.
Kaeng Krachan vond ik persoonlijk niet verkeerd.
Zo heeft iedereen zijn favourite plaatsjes in Thailand Jan!In iedergeval moest je in de geburen van Mae sot komen(het noorden van Thailand)dan kan ik je één van mijn favourite watervallen aanbevelen,namelijk de watervallen van Thailand"Thi Lo Su"!!echt adembenemend!
ik heb daar weleens een 4 daagse trekking gedaan en deze watervallen zijn inderdaad prachtig ook de omgeving is erg mooi
Conclusie: Een onmogelijke vraag…
Ook voor mij, ik heb er al vele bezocht, en kan ook niet kiezen. Mijn advies: Kies een NP wat op de route ligt, of op kleine afstand van je route.
Hans.
Mae Salong ; ben pas terug en staat nog steeds op m’n netvlies gebrand ;
helemaal anders wat ik vroeger gezien heb in Thailand .Dit heeft me echt over de streep gehaald om geen schrik te hebben om te reizen in het regenseizoen .
leek mij meer een mix Thailand/Noord India (darjeeling) , het landschap(theeplantages en de bevolking )