Mooie villa te koop in Chiang Mai

Ik wil mijn huis verkopen in Chiang Mai.Deze villa is gelegen in een villawijk net 5 km buiten Chiang Mai. Tevens heb ik ook 2480 m2 bouwgrond buiten Chiang Mai City te koop.
Voor meer informatie en foto’s kan je me mailen
[EMAIL=“johnny-angelique@live.nl”]johnny-angelique@live.nl

Volgens mij is dit een reisforum en lijkt het mij niet de bedoeling dat je hier je huis/grond aan de man brengt voor een beetje provisie kan je dat prima onderbrengen bij (Nederlandse)makelaars in Thailand die zich richten op de Nederlandse markt. Heb daar indien belanstelling wel een makelaar voor.

Hallo jantje ben je die makelaar met die valse glimlach?.

Ik weet niet wat u meent te bedoelen met deze opmerking mag aannemen dat dit niet persoonlijk aan mij gericht is, maar dan maar nogmaals zet je huis/grond dan op van mij part marktplaats te koop en niet op een reisforum. Johnny & Anita

Ik meen ook niet te weten waar U zich eigen mee bemoeit.Laat ieder in zijn waarde,ik doe volgens mij niemand hier kwaad mee of wel.Ik wist niet dat iemand zich eigen hier druk om kon maken.Wat is er mis mee om dat hier neer te zetten.En volgens mij ben ik niet de enige die hier die zijn huis te koop neerzet.Maar sorry hoor dat je je eigen er aan stoort.Hoop dat andere mensen hier niet aan storen.Volgens mij leven wij in een vrij land en ik doe niemand hier pijn mee toch.

Zo te merken maakt u zich drukker dan ik, en bemoei mij zeker niet met uw zaken en laat ook een ieder in zijn waarde gezien u opmerking zeker niet(Jantje, makelaar met gemene glimlach), storen doe ik mij er zeker niet aan maar vind het nogmaals niet de gepaste plaats ervoor om iets te verkopen en om nou de mening erbij te halen dat dit een vrij land is staat totaal los van dit alles, alsnog wens ik u veel succes met de verkoop.

Je stoort je eigen er wel aan jan en btw johnny en anita leuk bedacht,maar volgens mij is het niet een gemene lach maar een valse lach.Dag Jan.

:lol: het zit wel goed joh…

gelukkig kan je er nog om lachen ik ook dag jantje

Dit topic is bij deze gesloten.